مسؤول امور روحانیون سازمان حج و زیارت هرمزگان گفت: دشمنان جهان اسلام و دشمنان ملت ایران به دنبال حذف روحیه استکبارستیزی از جامعه هستند.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۷۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام سید محمدعلی معصومی شامگاه یک‌شنبه در جمع مردم بندرعباس اظهار کرد: جهان اسلام امروز با مشکلات و معضلات فراوانی روبروست و دشمنان جهان اسلام در تلاش برای از بین بردن وحدت میان آحاد جامعه اسلامی و غلبه بر اتحاد و همدلی میان آنان برای عملی‌کردن توطئه‌های خطرناک‌شان هستند.

وی با بیان این که ملت ایران همواره با اتحاد و همدلی در برابر دشمنان خود به پیروزی رسیده، افزود: اسلام و آموزه‌های اسلامی همواره بر حفظ ارزش‌ها و کرامت انسانی و حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی برای رشد و پیشرفت و تعالی انسان‌ها تأکید دارد و این وحدت در سایه بصیرت و هوشمندی محقق می‌شود.

مسؤول امور روحانیون سازمان حج و زیارت هرمزگان خاطرنشان کرد: روحیه ایستادگی حاصل از اندیشه عاشورایی در وجود ایرانیان و ملت مسلمان ایران و بسیاری دیگر از ملت‌های مسلمان منطقه جریان یافته و این مسئله باعث شده تا دشمنان نتوانند به حقوق ملت‌ها تجاوز کرده و یا تعرض آنان به حقوق ملت‌ها با هزینه‌های سنگینی همراه باشد و بنابراین باید بر مسئله ایستادگی و تقویت روحیه ایمان توأم با اقتدار در جامعه اسلامی تأکید کرد.

معصومی همچنین اضافه کرد: 8 سال مقاومت یکپارچه ملت ایران در دوران دفاع مقدس ثمرات بی‌شماری برای ما بدنبال داشت به طوری که اکنون دشمنان بواسطه آن مقاومت عظیم ملی جرأت تعرض به کشورمان را در هیچ ابعاد و اندازه‌ای ندارند و می‌دانند که ملت ایران با اقتدار و استواری در برابر هر تعرضی می‌ایستد.

وی ادامه داد: تداوم انقلاب اسلامی با وحدت میسر است و همه باید در راه حفظ وحدت پشتیبان ولایت فقیه بوده و در این راه با بصیرت گام بردارند و مراقب توطئه‌های دشمنان برای برهم زدن رابطه عمیق میان مردم و رهبری باشند.

مسؤول امور روحانیون سازمان حج و زیارت هرمزگان تصریح کرد: مردم همواره در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشته‌اند و ما بارها در صحنه‌های مختلف شاهد درخشش پرشور ملت ایران در دفاع از کیان انقلاب اسلامی و تداوم آرمان‌های انقلاب بوده‌ایم و بدون شک این راه با اقتدار و افتخار ادامه خواهد یافت.

معصومی به برگزاری باشکوه عزاداری‌های حسینی در سراسر کشورمان اشاره و از امینت مثال‌زدنی ایران در این روزها به عنوان جلوه واقعی اقتدار و صلابت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: دشمنان در آتش فتنه خودشان برای منطقه خواهند سوخت و پیروزی از آن اسلام و ملت مسلمان ایران است.
ارسال نظرات