فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس خبر داد

ایجاد 60 قرارگاه تحول محلات در بندرعباس

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: از ابتدای امسال تاکنون به منظور کمک به رشد امنیت در سطح محلات بندرعباس، 60 قرارگاه تحول محلات ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۸۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اباذر سالاری ظهر امروز در حاشیه نشستی با موضوع امنیت محلات در شهر بندرعباس اظهار کرد: حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح همه محلات شهر بندرعباس موجب شده تا توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بسیج به خوبی پیش رفته و با استقبال گسترده مردم مواجه شود.

وی با بیان این که اجرای هر طرحی از سوی بسیج با محوریت و اولویت شناسایی و آسیب‌پذیری مشکلات محلات صورت می‌گیرد، افزود: در همین راستا 60 قرارگاه تحول محلات شکل گرفته که محوریت کار در آنها شناسایی آسیب‌های هر محله و آگاهی بخشی به خانواده‌ها در آن زمینه است.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس ادامه داد: آگاهی بخشی به خانواده‌ها در اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اهمیت فراوانی دارد به طوری که اگر خانواده‌ها در زمینه یک موضوع خطرناک در جامعه نظیر اعتیاد و یا مصرف مشروبات الکلی به خوبی آگاه و با آسیب‌های آن آشنا شوند، جوانان خود را نیز از معرض آسیب‌ها در امان می‌دارند.

سالاری خاطرنشان کرد: طرح توسعه امنیت در محلات با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله استانداری، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی و ... در حال اجرا است که رضایت‌مندی مردم را نیز به دنبال داشته است.

وی در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی، موضوع همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اگر برنامه‌ها در یک راستا و در قالب یک ستاد راهبری و مدیریت شوند، اثرگذاری آنها چندین برابر شده و جامعه از دستاوردهای آن استفاده هر چه بیشتری می‌برد.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس از همکاری بسیج در زمینه مسائل فرهنگی به عنوان یک اولویت یاد کرد و گفت: ما در تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده همکاری با دستگاه‌ها و ادارات مختلف به منظور اجرای برنامه‌های کلان نظام در زمینه اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ نرم هستیم و بسیج برنامه‌های خوبی در این بخش برای اجرا دارد.

وی از بسیج به عنوان یک ظرفیت استراتژیک برای کشور یاد کرد و عنوان داشت: انقلاب اسلامی با حمایت مردم و هدایت‌های هوشمندانه امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و با حضور مردم در صحنه و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تداوم می‌یابد.
ارسال نظرات