خبرهای داغ:

بايد فعاليت‌هاي نمازي را تعميق بخشيد

مدير ستاد اقامه نماز استان قم گفت: بايد فعاليت‌هاي نماز را از دايره ادارات به بطن جامعه برد.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۹۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد خامه‌يار در جلسه شوراي اقامه نماز ادارات پست، پست‌بانك و اطلاعات و ارتباطات استان قم گفت: همه ما بايد تلاش كنيم با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود اداري فرهنگ نماز را به بطن جامعه ببريم و هر يك از نيروهاي اداري دولتي به عنوان سفير حاكميت نظام جمهوري اسلام، به‌عنوان ياور نماز در جامعه تلاش كنند.

وي در جمع مديران كل و ائمه جماعات و دبيران اقامه نماز اين ادارات افزود: ما هنوز نتوانستيم از همه ظرفيت‌هاي موجود در ادارات براي توسعه فرهنگ نماز در جامعه استفاده كنيم و به خواسته مقام معظم رهبري جامه عمل بپوشانيم.

مدير ستاد اقامه نماز قم خاطرنشان كرد: بايد براي توسعه فرهنگ نماز، اقدامات نو انجام داد و فعاليت‌هاي خود را تعميق بخشيد و نگاهي فراتر از آنچه انجام داده‌ايم، داشته باشيم.

وي تصريح كرد: هرچند اقدامات انجام گرفته برخي ادارات قابل تحسين است اما اين امر كافي و وافي نيست و با اين اقدامات نمي‌توان گفت ما به نقطه مطلوب رسيده‌ايم.

خامه‌يار تصريح كرد: كارهاي به زمين مانده زيادي براي توسعه فرهنگ نماز وجود دارد و مي‌بايست با تلاش خود از ظرفيت‌هاي موجود بهره بگيريم.

در اين نشست كه در اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد، اقدامات انجام شده توسط مديران كل حاضر در جلسه مورد ارزيابي قرار گرفت.
ارسال نظرات