خبرهای داغ:
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ دفتر تبلیغات اسلامی:

امنیت پایدار در سایه تفکر بسیجی ممکن خواهد بود

تجربه ثابت کرده هرجا تفکر بسیجی پایدار وجود داشته، امنیت پایدار هم بوده، چون این دو رابطه مستقیم با هم دارند.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۹۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی، پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد شهید حبیب لک زایی که با موضوع "بررسی فرهنگ و تفکر بسیجی و امنیت پایدار"، در سالن اجتماعات غدیر دفتر تبلیغات برگزارشد، بابیان اینکه زمینه های ناامنی در استان سیستان و بلوچستان در بخش های داخلی، منطقه ای و بین المللی قابل بررسی است، گفت: قدرت های منطقه ای و بین المللی همیشه به دنبال این بودند که درمنطقه ناامنی ایجادکنند.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حضور نیروهای بسیجی و مردمی همیشه مانع بزرگ برای به ثمر نشستن اهداف دشمن تاکنون بوده به محتوای کتاب نوشته شده سردار لک زایی اشاره کرد و بیان داشت: محتوای کتاب درباره اتحاد بسیج و برقراری امنیت ملی در سطح وسیع است.

وی با بیان اینکه بسیج و امنیت پایدار دارای خصوصیاتی مانند بصیرت، داشتن تقوا و صبر، اخلاص است، به محورهای کتاب اشاره کرد و بیان داشت: در این کتاب درباره محورهای مانند ایمان پایدار که منجر به امنیت پایدار می شود، اخلاص و تفکر بسیج بحث شده است.

حجت الاسلام و المسلمین لک زایی ابراز داشت: تجربه ثابت کرده هرجا تفکر بسیجی پایدار وجود داشته، امنیت پایدار هم بوده، چون این دو رابطه مستقیم  با هم دارند. بنابر این با تقویت  تفکر بسیجی می شود به خیلی از اهداف که یکی امنیت پایدار است، رسید.
ارسال نظرات