هم‌زمان با آغاز هفته «ورزش و جوانان» جمعی از ورزشکاران و مسئولان ورزش استان لرستان با شهید زنده لرستانی سید نورخدا موسوی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۶۳۰۰۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،در این دیدار که حمزه ندری، قهرمان پارالمپیک، سید حمید الیاسی، رئیس هئیت ورزشی جانبازان و معلولان لرستان و جمعی از ورزشکاران استان لرستان حضور داشتند، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان خطاب به همسر شهید زنده لرستانی سید نورخدا موسوی گفت: لحظه به لحظه خدمت به این سید بزرگوار فرصت مناسبی برای سربلند بیرون آمدن از آزمون‌های الهی است. 
وی با بیان این‌که شما خانواده سید نورخدا موسوی در جهت خدمت به ارزش‌های نظام خدمت می‌کنید، اظهار کرد: این رفتار توأم با صبر و تحمل شما الگویی برای تمام بانوان است.

کبری حافظی، همسر شهید زنده سید نورخدا موسوی نیز در این دیدار با بیان این‌که سیدنورخدا موسوی دارای اخلاق اسلامی و برخورد نیکو بود، اضافه کرد: خداوند ما را آزمایش کرده است و تمام دلخوشی ما، اتاق، تخت و وجود این سید جلیل‌القدر است .
.حافظی با بیان این‌که چند روز گذشته وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران عکس سید نورخدا موسوی را در ورزشگاه آزادی در معرض دید تماشاگران قرار داده بود، ادامه داد؛: سارا جوانمرد یکی از قهرمانان جهانی کشور است که گفت من با رمز یا جد سید نورخدا به میدان رفتم و توانستم ۲ مدال طلا را کسب کنم.

ارسال نظرات