دیدار مدیرکل میراث فرهنگی زنجان با فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان و معاونان وی با سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۶۳۰۷۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در دیدار با فرمانده سپاه استان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادتهای رزمندگان را گرامی داشت.

یحیی رحمتی گفت: رهبری به کسانی که پای انقلاب ایستاده اند، امید بسته است و سپاه یکی از مجموعه هایی است که از اوایل انقلاب تا کنون در همه عرصه ها خوش درخشیده است. وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازوی توانمند ولایت و مردم، در حفظ آرمانهای انقلاب وامنیت کشور دانست.

وی به منظور تبادل نظر و در راستای تعامل بین سازمانی بیشتر با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد و با تاکید بر اینکه روحیه بسیجی بایستی در همه رده ها تجلی پیدا کند، خاطرنشان کرد: میراث هم بایستی در زمینه برنامه سازی انقلاب اسلامی بسیج شود و در خصوص همکاری این اداره کل و بسیج در خصوص آموزش صنایع دستی و ایجاد اشتغال اعلام آمادگی نمود.

رحمتی با بیان وجود امکانات و پتانسیل های موجود در سپاه برای توسعه راهیان نور در حوزه گردشگری اعلام آمادگی نمود.

لازم به ذکر است، در این دیدار سردار کرمی با ابراز خرسندی از این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیر کل و معاونین این اداره در سپاه انصارالمهدی، وجود آرامش در جامعه را مدیون رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار