مدير امور آب و فاضلاب اشكذر از تولید بیش از یک میلیون و 700 هزارمترمکعب آب در شهرستان اشکذر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۳۰۷۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر،"سید علیرضا میرحسینی" مدیر امور آب و فاضلاب اشکذر در گزارشی عملکرد شش ماهه این امور را تشریح کرد و گفت: تولید یک میلیون و ۷۴۸ هزار و ۷۲۹ متر مکعب آب ، اصلاح و توسعه ۳۱۵ متر شبکه آبرسانی ، نصب و فروش ۱۳۳ فقره انشعاب ، رفع ۳۴۸ مورد حوادث اصلی و انشعاب و تعویض ۱۲۷ مورد کنتور، از اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

وی همچنین یک‌هزار و ۴۵۰ مورد کلرسنجی آب ، انجام ۹۶ مورد آزمایش آب، کف شکنی و تجهیز دو حلقه چاه و ساخت سالن ایستگاه پمپاژ را از فعالیت‌های انجام شده توسط امور آبفای اشکذر در شش ماهه گذشته عنوان کرد.

"سید محمد رضا موسوی" مدیر امور آبفای تفت نیز در گزارشی اصلاح و توسعه یک هزار و ۸۰۲ متر شبکه آب، تعویض ۱۳۸ فقره کنتور، نصب ۶۱ فقره انشعاب آب ، تامین یک میلیون و ۷۷۵ هزار و ۴۹۲ متر مکعب آب، نصب ۴۷ فقره انشعاب فاضلاب، فروش ۶۰ فقره انشعاب آب را از فعالیت های انجام شده توسط این امور معرفی کرد.

"احمد بناء" مدیر امور آبفای شهرستان میبد نیز فعالیت‌های انجام شده توسط این امور در شش ماه نخست سال جاری را تشریح کرد و از اقدامات انجام شده در شش ماه گذشته را فروش ۵۲۸ فقره انشعاب، نصب ۶۶۷ فقره انشعاب ، رفع ۹۰۱ مورد حوادث شبکه ،فرعی و انشعابات و تعویض ۱۷۸ فقره کنتور، ذکر کرد.

وی همچنین ساخت ۱۷ حوضچه، اصلاح و توسعه ۶ هزار و ۶۷۵ متر شبکه آبرسانی ، تامین و توزیع چهار میلیون و ۶۰۸ هزار و ۹۲۸ متر مکعب آب، ساخت پنج ایستگاه برداشت آب شیرین در سطح شهر را از دیگر این فعالیت‌ها بیان کرد.

"محمد رضا ذاکری" رییس اداره آب و فاضلاب زارچ هم در گزارشی از فعالیت‌های این امور در مدت شش ماه نخست امسال، نصب ۱۸۲ فقره انشعاب ، تعویض ۱۱۵مورد کنتور ، رفع ۱۷۶ مورد حوادث اصلی ، فرعی ، کنتور و انشعابات، ۶۹ مورد تغییر سطح کنتور را برشمرد.

وی از دیگر فعالیت‌های انجام شده در شش ماه نخست سال جاری را یک هزار و ۴۱۷ متر لوله گذاری آب با استفاده از لوله هایی پلی‌اتیلن به قطر۶۳ الی ۱۶۰ میلی متر، تعویض یک مورد شیر فلکه ۲۰۰ ، ساخت چهار مورد حوضچه، ۴۰ مورد استانداردسازی کنتور، ۱۵ مورد بازدید از شیر فلکه و جمع آوری ۱۲ مورد انشعاب معرفی کرد.

ارسال نظرات