مرکز تربیت بدنی سپاه استان البرز در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به اهالی ورزش و تمامی دست اندکاران زحمت کش این قشر تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۶۳۰۹۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مرکز تربیت بدنی سپاه استان البرز در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به اهالی ورزش و تمامی دست اندکاران زحمت کش این قشر تبریک گفت.

بدون شک تمامی مسئولان و دست اندرکاران در عرصه ورزش برای توسعه، رشد و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی  گام بر می دارند چرا که ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

ورزش ایران با توجه به سرمایه انسانی جوان و مستعد شرایط مناسبی را برای رشد و موفقیت دارد و می تواند عرصه پیشرفت را برای جوانان فراهم آورد.

بدون شک تلاشهای شبانه روزی دست اندرکاران و مسئولین در ورزش کشور باعث خواهد شد تا در این عرصه شاهد رشد و شکوفایی و در نهایت افتخار آفرینان غیورمردان و بانوان این مرز و بوم باشیم.

مرکز تربیت بدنی سپاه استان البرز ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش، آرزوی موفقیت و بهروزی همه ورزشکاران عزیز جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی و بر افراشته شود و پرچم پر افتخار کشورمان را در اقصی نقاط دنیا از درگاه ایزد منان مسئلت دارد.

روابط عمومی مرکز تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی ( ع ) استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها