شهید شاخص بسیج عشایری کشور در سال ۹۵

فرمانده سابق ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه وبویراحمد از معرفی شهید " حاج حسن آباد" از فرزندان دلاور این استان به عنوان شهید شاخص بسیج عشایری در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۳۱۷۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان، جمعی از فرماندهان استانی و شهرستانی آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

سرهنگ جاماسب بهمنیار فرمانده جدید ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با اشاره به اهداف و برنامه‌های سپاه عشایر کهگیلویه وبویراحمد، اظهار داشت: با توان و تلاش در راستای اهداف ولایت فقیه گام برمی‌داریم و برای خدمت به جامعه عشایر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

وی اهداف و برنامه‌های خود در سپاه عشایر را ترویج و تعمیق فرهنگ ارزشی و گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برنامه سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان یک وظیفه همگانی است و در این راستا اقدام می شود.

بهمنیار با بیان اینکه باید مبنا و ارزش‌های انقلاب را در قالب اردوها، جشنواره‌ها و یادواره‌ها برای نسل سوم و چهارم انقلاب بازگو کرد، تاکید کرد: به طور قطع آشنایی جوانان با مفاخر و قهرمانان ملی مهم‌ترین گام برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی با تاکید بر اینکه باید به دنبال هدف نهایی انقلاب و وصل کردن آن به انقلاب صاحب‌الزمان باشیم، عنوان کرد: چرا که این انقلاب خون‌بهای هزاران شهید و فرزند جان نثار این ملت است.

بهمنیار با بیان اینکه جنگ امروز جنگ فرهنگی است، تصریح کرد: باید  با روحیه خودباوری و اعتماد به نفس جلوی نفوذ دشمن گرفته شود و دشمنان بدانندکه فرزندان این مرز و بوم هر لحظه برای جانفشانی آماده‌اند.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با بیان اینکه فرصتی برای من فراهم شد تا در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و زیربنایی به قشر زحمتکش عشایر خدمت کنم، اظهار داشت: خاکسپاری دو شهید گمنام در مارگون و جذب 100 میلیون تومان از اعتبارات از جمله عملکرد ما در این چند سال بود.

علی ستوده نیا از آماده‌سازی کتاب شهدای عشایر استان خبرداد و گفت: این کتاب در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.

وی گفت: شهید حاج حسن آباد فرمانده گروهان در عملیات‌های  والفجر 4 و 8 و کربلای 4 و 5 از فرزندان دلاور این استان به عنوان شهید شاخص سال 95 سازمان بسیج عشایری کشور معرفی شد.

 در این آیین از زحمات علی ستوده‌نیا تجلیل شد و جاماسب بهمنیار به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

ارسال نظرات