فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه برخی کارها استان را به عقب می‌کشاند، گفت: اتحاد و همدلی تنها راهکار توسعه کهگیلویه وبویراحمد است.
کد خبر: ۸۷۶۳۱۷۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی نهادهای و دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره 1880 شهید استان تلاش کردند، اظهار داشت: این کنگره یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی استان بعد از انقلاب بوده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه فرمانده سابق ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه وبویراحمد به مدت 3 سال در این سمت به مردم خدمت می‌کرد، عنوان کرد: علی ستوده نیا یکی از مسئولان توانمند نواحی بود که عملکرد قابل قبلی از خود به جای گذاشت.

وی با بیان اینکه هرجایی تشخیص داده شود جابه جایی انجام می‌شود، عنوان کرد: به طور قطع از توانایی و استعداد سرهنگ ستوده نیا در جاهای دیگر استفاده می‌شود.

بوعلی با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده بهترین گزینه برای تصدی این سمت را سرهنگ بهمنیار انتخاب کردیم، ابراز کرد: امید است این فرزند توانمند استان بتواند در مسئولیت جدید همچون گذشته بدرخشد و گوشه‌ای از مشکلات جامعه دلسوز و نجیب عشایر را برطرف کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد نیاز امروز استان برای توسعه را حفظ همدلی و همزبانی دانست و گفت: ابتدا در جهت پیشبرد اهداف نظام و ارتقاء بخش‌های مختلف استان باید گام برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی کارها در کهگیلویه و بویراحمد استان را به عقب می‌کشاند و باید برای جلوگیری از بین رفتن زمان و سرمایه از این فضا جدا شد، تاکید کرد: باید با همدلی و همراهی هرچه تمام‌تر در راستای اهداف نظام و توسعه استان همسو با هم گام برداشته شود.

بوعلی بیان کرد: هیچ وقت نباید از مسیر دینداری خارج شویم چرا که آنچه به ما در دنیا و آخرت عزت می‌دهد، حرکت کردن در مسیر دین و آیین اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات