توصیه فرماندار کوثر در آخرین روز از ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن:
با توجه به اینکه 27 مهر ماه آخرین روز ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن محسوب می شود، انتظار می رود اهالی برای حفظ اسرار خود و همچنین در جلوگیری از اتلاف وقت؛ حداکثر تلاش خود را در ثبت نام اینترنتی انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۶۳۲۶۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

علیرضا علیپور طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کوثرخبر با اشاره به آخرین روز ثبت نام اینترنتی طرح نفوس و مسکن اظهار کرد:با توجه به اینکه 27 مهر ماه آخرین روز ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن محسوب می شود، انتظار می رود اهالی برای رفاه حال خود و ماموران سرشماری و همچنین برای حفظ اسرار و جلوگیری از اتلاف وقت؛ حداکثر تلاش خود را در ثبت نام اینترنتی سرشماری طرح نفوس و مسکن انجام دهند.

وی با بیان اینکه از 28 مهر ماه سرشماری نفوس و مسکن بصورت حضوری و درب منزل اهالی انجام خواهد یافت افزود: از روز چهارشنبه هفته جاری 10 نفر از ماموان سرشماری طرح نفوس و مسکن در شهر و روستا اقدام به سرشماری خواهند کرد که انتظار می رود اهالی نیز با رفتار و اخلاق پسندیده و با حوصله نیز به سوالات ماموران سرشماری پاسخ دهند.

فرماندار کوثر با اشاره به اینکه ثبت نام کنندگان به شیوه اینترنتی فقط کد 12 رقمی را به ماموران ارائه می دهند اضافه کرد: افرادی که بصورت اینترنتی در سرشماری طرح نفوس و مسکن ثبت نام کرده اند با ارائه کد 12 رقمی به ماموران سرشماری سرعت عمل بیشتری را در راستای اجرای موفقیت آمیز این طرح موجب می شود.

وی خاطر نشان کرد: مأموران سرشماری با اتکا به مهارت ‌های کسب‌شده در دوره آموزشی و دقت در به‌کارگیری آن‌ ها در عملیات میدانی، نقش بسزایی در میزان موفقیت این طرح عظیم ملی دارند که مردم منطقه نیز می بایست در راستای انجام موفقیت آمیز این سرشماری نهایت همکاری را داشته باشند.

علیپور ادامه داد: لازم است مأموران سرشماری نفوس و مسکن در ثبت اطلاعات و آمار، نهایت دقت را داشته باشند زیرا برنامه‌ریزی مسؤولان بر مبنای نتایج همین سرشماری‌ها انجام می‌شود؛ مأموران سرشماری با در نظر گرفتن شئون اسلامی و قانونی در برخورد با مردم، مدیریت زمان را نیز در نظر گیرند.

فرماندار شهرستان کوثر بابیان اینکه مشارکت عمومی در سرشماری یک وظیفه همگانی است، تصریح کرد: انجام سرشماری به شیوه اینترنتی باید در اولویت قرار گیرد و مردم با مشارکت بالا به‌ این روش ثبت‌نام کنند.

ارسال نظرات