سوادکوه سابقه توهین در جلسات مذهبی نداشته و بروز آن از سوی برخی ورشکستگان اخلاقی که از مناطق دیگر به سوادکوه وارد شدند و در حسینیه‌ به مسئولان اساعه ادب کردند باید ریشه‌یابی شود که ورشکستگان اخلاقی چهره شهرستان سوادکوه را آسیب نرسانند.
کد خبر: ۸۷۶۳۲۸۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با بیان اینکه سابقه ندارد که در شهرستان سوادکوه به مسئول نظام جمهوری اسلامی در جلسات اداری یا مذهبی توهین شود و برخی ورشکستگان اخلاقی که از مناطق دیگر به سوادکوه وارد شدند در حسینیه‌ و تکایا به مسؤولان اساعه ادب کردند، خاطر‌نشان کرد: ریشه‌یابی شود که ورشکستگان اخلاقی چهره شهرستان سوادکوه را آسیب نرسانند.

حجت‌الاسلام احمد قربانی در جمع مسؤولان ادارات و نهاد‌های سوادکوه با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی در سوادکوه، گفت: برخی از مردم تنها از در‌آمد کمیته امداد استفاده می‌کنند و دستگاه‌های دیگر برای افزایش کمک کمیته امداد امام خمینی به مردم همکاری کنند.

وی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر به شیوه‌ای انجام نشود که نظام از عملکرد آن، آسیب نبیند.

قربانی با اشاره به ویژگی‌های عالم دینی، اظهار کرد: عالمی که ناطق باشد و حقایق را بگوید و برای دین و دنیا مردم، دل بسوزاند و به علمش عمل کند.

خطیب جمعه پل‌سفید سوادکوه با تقدیر از فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی در دهه محرم به منشور مقام معظم رهبری برای انتخابات اشاره کرد و گفت: منشور مقام معظم رهبری درباره انتخابات، روشنگر است و اقتدار رهبری باعث حفاظت از اقتدار کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها