خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه مجمع بسیج قزوین: بسیج برای رفع مشکلا جامعه همه تلاش خود را می کند و در این موضوع هیچ مرزبندی سیاسی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۶۳۲۹۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، موسی مداح مسئول دبیرخانه مجمع بسیج استان قزوین در نشست خیری که صبح دوشنبه با عنوان تبیین برنامه های سومین مجمع استانی بسیج قزوین برگزار شده بود اظهار کرد: وظیفه اصلی بسیج حفظ و حراست از دستاورد های انقلاب اسلامی است.

 وی ادامه داد: برای این کار نیاز به چابک سازی و به روز شدن هست تا در برابر تهدیدات بتوان به موقع و سریع و هوشمندانه پاسخ داد.

مداح تییین کرد: برابر رهنمونهای رهبر معظم انقلاب بسیج باید دارای پشتوانه فکری، اندیشمندی و اندیشه ورزی و بصیرت افزایی باشد.

وی افزود: برای تحقق این اهداف ما از پایه های بسیج به این امر شکل دادیم و تغییراتی را انجام دادیم، در مزحله بعد شورای بسیج را تشکیل دادیم که از نخبگان و اندیشمندان بود.

مداح تشریح کرد: در مرحله بالاتر کارگروه ها را تشکیل دادیم که در سپاه ده کارگروه و در شهرستان ها بنا به الزام کارگروه تشکیل شد.

این مسئول اذعان کرد: بسیج به عنوان بزرگترین ثمن مردمی می‌باشد که این توان را در خود دارد تا بازوی توانمند نظام انقلابی ایران اسلامی باشد.
وی بیان کرد: طرح هایی که در مجمع مطرح می شود و به مرحله عملیاتی می‌رسد، کار گروه هایی برای نظارت به آنها وجود دارد تا نتیجه را دنبال کنند، از دیگر اهداف بسیج ،پیشبرد دغدغه های مربوط به جامعه است.
مداح در پایان گفت:ما باید نقاط ضعف را بر طرف و نقاط قوت را تقویت کنیم و هیچ مرزبندی و جناح بندی سیاسی در خدمت رسانی به مردم نداریم.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها