ساماندهی هزار و 600 ورزشکار در سوادکوه انجام شد

مدیر ورزش سوادکوه با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال یک‌هزار و 600 ورزشکار سازمان‌یافته در سوادکوه سازمان‌دهی شدند، افزود: تعامل با دستگاه‌های فرهنگی نیز از اولویت‌های دیگر اداره ورزش و جوانان است.
کد خبر: ۸۷۶۳۲۹۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه با اشاره به اینکه 25 مکان ورزشی دولتی و خصوصی در شهرستان سوادکوه وجود دارد، خاطر‌نشان کرد: پنج سالن دولتی و سه سالن خصوصی در پل‌سفید، سه سالن دولتی و 9 سالن خصوصی در زیراب، سالن نیمه‌کاره الاشت با 85 درصد پیشرفت و سالن روستایی اتو با 70 درصد پیشرفت، سالن در آستانه افتتاح پل‌سفید و سالن‌های آموزش و پرورش و سپاه سوادکوه که همکاری مناسبی با اداره ورزش و جوانان دارند به عنوان سالن‌های ورزشی سوادکوه هستند.

رضا احمدزاده در جمع مسؤولان ادارات و نهاد‌های سوادکوه با اشاره به اولویت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه در سال 95، گفت: تامین سلامت و شادابی جامعه، علمی‌کردن ورزش، توسعه فرهنگ ورزش همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی، افزایش مشارکت بخش خصوصی، توسعه اخلاق و فرهنگ در ورزش، توسعه ورزش بانوان، عشایری و روستایی بخشی از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه در سال 95 است.

وی با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال یک‌هزار و 600 ورزشکار سازمان‌یافته در سوادکوه سازمان‌دهی شدند، افزود: تعامل با دستگاه‌های فرهنگی نیز از اولویت‌های دیگر اداره ورزش و جوانان است.

احمد‌زاده از افتتاح سالن ورزشی تخصصی پل‌سفید و ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان سوادکوه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در هفته ورزش خبر داد و افزود: برگزاری 151 مسابقه ورزشی داخل‌شهرستانی، پنج مسابقه لو‌چو در انند، چرات، کار‌مزد، امامزاده حسن و الاشت، 98 اعزام به مسابقات استانی، برگزاری 23 همایش و جشنواره، کسب 70 مدال انفرادی استانی، کسب 6 مقام استانی، 84 مدال کشوری، پنج مدال آسیایی، یک مدال جهانی و سه مدال بین‌المللی بخشی از موفقیت‌های اداره ورزش و جوانان سوادکوه در 6 ماه نخست سال 95 بود.

وی در پایان گفت: در 6 ماه نخست امسال 34 میلیون تومان به هیأت‌های ورزشی، قهرمانان، تعمیر سالن‌ها و خرید لوازم ورزشی شهرستان هزینه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار