بازیگر سینما و تلویزیون گفت: کلا در قصه سینما چه در بحث کارگردانی چه در بحث بازیگری هیچ هنرمندی که از کشور به خارج رفته موفق نبوده است.
کد خبر: ۸۷۶۳۳۵۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در حال حاضر مشغول بازی در "سرزمین کهن" کمال تبریزی هستم و باید بقیه "مهمان ما باشید" را بسازیم که امروز با تهیه کننده این برنامه جلسه ای داریم و دو سه کار دیگر هم پیشنها د شده که مشغول بررسی آنها هستم.

وی افزود: پیشنهادهای کاری برای بعضی از همکاران کم شده چرا که کم کار ساخته می شود و به پول و بودجه و مسائل اقتصادی بر می گردد.

رجبی تصریح کرد: بازیگرانی که به شبکه های ماهواره ای رفتند خیلی بازیگران مطرحی نبودند و جزء کم کارهای اینجا بودند، کلا در قصه سینما چه در بحث کارگردانی چه در بحث بازیگری هیچ هنرمندی که از کشور به خارج رفته موفق نبوده است.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: فیلم هایی که در ژانر دفاع مقدس ساخته می شود خیلی کم و اندک است فیلم های دفاع مقدس باید قصه های خوبی داشته باشند تا بین مردم جا باز کنند. باید به داستان ها خوب پرداخته شود کلا هزینه های فیلم سازی سرسام آور است فیلم های دفاع قدس که هزینه های بیشتری را می طلبد.

رجبی گفت: فیلم هایی که در حوزه دفاع مقدس است را دولت و سپاه باید حمایت کنند فیلم ساز نمی تواند خانه اش را بفروشد و با سرمایه خودش فیلم دفاع مقدسی بسازد نیاز به حمایت دولتی و سوبسید دارد که فیلم ساز بتواند فیلمش را بسازد.


ارسال نظرات