خبرهای داغ:
دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به تاکید مدیر حوزه‌های علمیه مبنی بر راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای حوزه با 10 زبان زنده دنیا در آینده گفت: این خواسته قطعاً یک ضرورت است و ما چند سال عقب هستیم.
کد خبر: ۸۷۶۳۳۶۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی با اشاره به اینکه امروز حرف نخست را رسانه و وسایل ارتباط جمعی می‌زند، اظهار کرد: کشورهای مرتجع عربی منطقه، غرب و صهیونیست‌ها در چندسال اخیر با در اختیار داشتن وسایل ارتباط جمعی و رسانه‌ها به دنبال فریب بخشی از مردم بوده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر ما نتوانیم با این موج سهمگین و سنگین رسانه‌ای که دشمن ایجاد کرده مقابله کنیم، قطعاً شکست خواهیم خورد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: باید از نظر رسانه و وسایل ارتباط جمعی به جایگاه شایسته‌ای دست یابیم تا بتوانیم حرف خود را به گوش جهانیان برسانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی با بیان اینکه هرزمان پیام انقلاب را به گوش مردم رساندیم شاهد پذیرش آن بودیم، تصریح کرد: امروز نیازمند جهش رسانه‌ای هستیم تا بتوانیم پیام انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه را به گوش ملت‌ها در اقصی نقاط عالم برسانیم و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی با اشاره به تاکید مدیر حوزه‌های علمیه مبنی بر راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای حوزه با 10 زبان زنده دنیا در آینده، اظهار کرد: این خواسته قطعاً یک ضرورت است و ما چندسال عقب هستیم؛ قطعاً باید 10 سال قبل این کار را انجام می‌دادیم و در این زمینه کوتاهی کردیم.

دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با بیان اینکه راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای حوزه ضرورت دارد، ابراز کرد: متاسفانه تاکنون فضای رسانه‌ای برای فعالیت تبلیغی دشمن فراهم بوده ولی ما نسبت به این مسأله کوتاهی کردیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه رسانه نفوذ و اثرگذاری بالایی بر افکار عمومی دارد، خاطرنشان کرد: دشمن وقتی اثرگذاری شبکه العالم و شبکه‌های متعلق به حزب الله را مشاهده می‌کند، صدای این رسانه‌ها را از روی کانال‌های ماهواره‌ای قطع می‌کند و این مسأله نشان دهنده میزان نفوذ رسانه است.
ارسال نظرات