مدرس نظام تربیتی صالحین گفت: آموزش هرچه بهتر برگزاری جلسات حلقات صالحین در حوزه های اصناف سراسر کشور یکی از اهداف برگزاری این کلاسها می باشد.
کد خبر: ۸۷۶۳۳۷۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام ناسخی مدرس نظام تربیتی صالحین  گفت: در این دوره هدف از حلقات صالحین، ریشه پیدایش یا بیشینه این حلقات در گذشته و اشکالاتی که در برگزاری جلسات حلقات صالحین وجود دارد مورد بحث قرار گرفت و شیوه برطرف کردن این اشکالات توضیح داده شد.

حجت الاسلام ناسخی در ادامه افزود: فقه بازار و اهمیت آن و روندی که آموزش فقه بازار دنبال می کند از قبیل برگزاری فقه تکمیلی در ادامه بحث فقه مقدماتی و برگزاری فقه تخصصی برای اتحادیه ها از بحث های دیگری بود که در کلاس مورد صحبت قرار گرفت.

همچنین حجت الاسلام ناسخی هدف از این دوره را ارتقای سطح دانش فرماندهان حوزه ها، ارتباط برقرار کردن با فرماندهان حوزه ها، شنیدن سخنان آنها در زمینه پیشرفت برنامه های ابلاغی از سوی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور دانست.

در پایان این استاد طرح صالحین افزود: در این دوره مسائلی مانند نیازهای امنیتی، نیازهای تربیتی به فرماندهان حوزه ها انتقال داده می شود تا بعد از بهره برداری این مطالب را به مجموعه تحت مدیریت خود انتقال دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار