مسئول دفتر تائید محتوا و نظارت سپاه کربلا از آغاز دوره کارگاههای آموزشی تائید محتوا و نظارت بر تولیدات محصولات فرهنگی سپاه کربلا در سطح شهرستانهای مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۳۳۹۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حمید جعفری مسئول دفتر تائید محتوا و نظارت بر تولیدات محصولات فرهنگی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج گفت: کارگاه های تائید محتوا بر توانمند سازی مدیران در کیفی بخشی محصولات فرهنگی  سطوح سپاه کربلای مازندران تاثیر گذار است.
این مقام مسئول در سپاه کربلا یادآور شد: برگزاری کارگاه آموزشی تائید محتوا در سطح نواحی استان  در راستای آگاهی بخشی، ارتقاء  و توانمندسازی فرماندهان، مدیران عقیدتی، نظارت، فرهنگی،  فضای مجازی و فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت بسیج است.
 حمیدجعفری با اشاره به اینکه در این دوره از کارگاه آموزشی از اساتید مجرب استانی بهره گرفته می شود، عنوان کرد: ارائه مطالب جهت افزایش سطح توانمندی مدعوین حوزه مربوطه از سوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و بیان مباحث آموزشی توسط اساتید برجسته  حکایت از اهمیت این دوره ها دارد.
مسئول دفتر تائید محتوا سپاه کربلا با اشاره به حضور فرماندهان نواحی و حوزه ها، جانشینان، مدیران فرهنگی، عقیدتی، نظارت، فضای مجازی، روابط عمومی در این کارگاه افزود: اولین دوره کارگاه اموزشی تائید محتوا در هفته گذشته برای مسئولین نواحی گلوگاه، بهشهر، نکا و میاندرود با میزبانی نکا  برگزار شد.
وی بیان کرد: مرحله دوم کارگاه آموزشی تائید محتوا و نظارت بر محصولات فرهنگی سپاه کربلا با حضور شهرستانهای ساری(مرکز مازندران)، سیمرغ و جویبار به میزبانی ساری در حال اجراست و این کارگاه آموزشی در نواحی  قائمشهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی به میزبانی قائمشهر در هفته بعد برگزار می شود.
 مسئول دفتر تائید محتوا و نظارت سپاه کربلا اظهارداشت:  برمبنای  این برنامه، نواحی بابل و بابلسر به میزبانی بابل، نواحی فریدونکنار، آمل و محمودآباد به میزبانی آمل، نواحی نور، نوشهر و چالوس به میزبانی نوشهر و در نهایت نواحی عباس آباد، تنکابن و رامسر به میزبانی رامسر  طی ماه آبان  مبادرت به اجرای دوره کارگاه آموزشی تائید محتوا خواهند کرد.
 حمید جعفری برگزاری آزمون و اهداء جوایز به نفرات برتر  شرکت کننده در آزمون کارگاه آموزشی تائید محتوا  را از موارد این دوره ها برشمرد.
 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها