خبرهای داغ:
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی امروز باید در مسیر افزایش بصیرت قدم بردارند، گفت: قیام امام حسین (ع) حرکتی انقلابی بود.
کد خبر: ۸۷۶۳۴۳۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، محسن براتی با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه‌های محرم‌الحرام و صفرالمظفر در استان سمنان اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی ظرفیت‌های بسیار خوبی در راستای توسعه و ترویج معرفت دینی در مهدی‌شهر دارند.

وی تصریح کرد: هیأت‌های مذهبی باید همان‌طور که در راستای افزایش بصیرت نسبت به فرهنگ عاشورا قدم برمی‌دارند، در راستای افزایش بصیرتی که نیاز روز جامعه بوده و تبیین اهمیت ولایت‌پذیری، نیز قدم بردارند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به ظرفیت‌های موجود در هیأت‌های مذهبی گفت: با معنویتی که در این فضا وجود دارد، می‌توان بسیاری از معارف دینی را از این طریق به جوانان و نوجوانان تزریق کرد.

براتی افزود: در کنار مداحی، قسمتی از مسائل روز جامعه نیز باید در مجالس بیان شود و نشر و ترویج فرهنگ شهدای دفاع مقدس و انقلاب و مسائل روز در هیأت‌های مذهبی ضروری است.

وی با بیان اینکه خطبه‌های حضرت زینب (س) برای مردم منجر به بصیرت‌افزایی مردم آن زمان شد، خاطرنشان کرد: هیأت‌های مذهبی باید در راستای افزایش بصیرت قدم بردارند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به قیام امام حسین (ع) گفت: حرکت امام حسین (ع) یک حرکت انقلابی بود و سازش و مذاکره‌ای در آن وجود نداشت و تلاش امام حسین (ع) و یارانش در جهت افزایش بینش و بصیرت مردم صورت گرفت.

براتی با اشاره به لزوم بصیرت‌افزایی برای مردم در جامعه بیان کرد: بسیاری از کسانی که پیشانی آنان پینه‌بسته بود و چشمانشان از خط قرآن کریم جدا نمی‌شد، در روز عاشورا امام حسین (ع) را تنها گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها