در راستای تقویت تعاملات با رسانه ها جهت گسترش و رشد و توسعه ی روز افزون ورزش به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۶۳۴۳۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در دیدار با مدیر کل صدا و ضمن آرزوی قبولی عزادری های حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) و تقدیر و تشکر ویژه از مدیر کل صدا و سیما جهت انعکاس بسیار خوب و مطلوب مراسمات مختلف از جمله اجتماع عظیم عزاداران حسینه‌ی اعظم و زینبیه بر اهمیت و ضرورت فعالیت همه جانبه‌ی رسانه در دنیای کنونی تاکید کرد

گفت: امروز رسانه ها به نوعی افکار و رفتارهای مردم را مدیریت می کنند بنابراین در این راستا می توانند فرصت و یا تهدیدی برای هر کشور و مردم آن باشند.

وی افزود: باید از این ظرفیت و پتانسیل ارزشمند برای توسعه‌ی پایدار در تمام زمینه‌ها استفاده کرد.

سید ارسلان حسینی تصریح کرد: ورزش نیز به واسطه‌ی اینکه بسترساز سلامت روحی و جسمی و پویایی، نشاط، سرزندگی و بالندگی یک جامعه است نباید مورد غفلت و یا ناچیز انگاری رسانه بویژه صدا و سیما قرار گیرد چرا که یکی از راهکارهای اساسی و مهم انتقال فرهنگ ورزش کردن رسانه‌ای کردن آن است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه 26 مهر تا 2 آبان همه ساله به عنوان هفته تریبت بدنی و ورزش نامگذاری شده است خواستار حمایت بیش از پیش رسانه ی ملی بویژه صدا و سیمای مرکز زنجان از ورزش در این ایام شد و ابراز امیدواری کرد: با انعکاس مطلوب اهمیت فضای ورزش همگانی و قهرمانی در کشور و مطرح کردن جایگاه ارزشمند پیشکسوتان ورزشی خط فکری جامعه در سمت و سوی ارزش گذاری ورزش قرار گرفته و آن را در سبد هزینه کرد خانوار قرار دهند و از برنامه ها و جزو لا ینفک امور روزانه جامعه ایرانی گردد.

حسینی درپایان برنامه های اداره کل در هفته ی تربیت بدنی را اعلام کرد و افزود: مجموع برنامه های اداره کل در این هفته 32 برنامه می باشد که پوشش حداکثری خبری و گزارشی و تولیدی این برنامه ها را از مرکز اشراق خواستاریم.

وی در پایان از صداو سیمای مرکز زنجان جهت پوشش برنامه های ورزشی و اختصاص زمان برای برنامه های ورزشی تقدیر و تشکر ویژه نمود و خواستار توسعه ی بیشتر این فضا در برنامه های مرکز شد و آن را نوعی سرمایه‌گذاری در مسیر سلامت جامعه دانست.

ارسال نظرات