فرمانده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه مهم‌ترین ویژگی امام حسین(ع) استکبارستیزی است گفت: مردم در انتخابات بعدی از موج سیاسی کنونی عبور می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۶۳۴۴۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار علیجان میرشکار در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه اهداف انقلاب اسلامی در راستای اهداف کربلا و قیام امام حسین(ع) بود، اظهار کرد: شهدای ما ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند.

وی با بیان اینکه مردم ما هدف شهدا و امام را تشخیص دادند، خاطرنشان کرد: مردم ایران با پیروی از ولی فقیه خود توانستند مسیرهای دشوار مقابل انقلاب را به راحتی سپری کنند و در حال حاضر هم با فرستادن مدافعان حرم به مناطق عملیاتی در تلاش هستیم که از حریم اهل بیت(ع) دفاع کنیم.
این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شباهت‌های بسیاری در واقعه کربلا و هشت سال دفاع مقدس وجود دارد که برای مثال می‌توان به حضور نوجوانان و جوانان در هر دو جنگ و تبعیت از امام خود اشاره کرد.
میرشکار یکی از ویژگی‌های مهم امام حسین(ع) را استکبارستیزی دانست و خاطرنشان کرد: لازم است که همگان این ویژگی را در خود تقویت کنیم و البته مردم ما ثابت کردند که همیشه یزید زمان خود را شناختند و در دوران انقلاب، امام و مردم با بصیرتی کامل آمریکا را به‌عنوان دشمن اصلی و شاه را به‌عنوان ایادی آن می‌دانستند.
وی تصریح کرد: آمریکا در زمان‌های مختلف مانند ابتدای انقلاب، جنگ و همچنین در فتنه ۸۸ دشمنی خود را به ما نشان داد و مردم ایران هم با حضور خود در تمامی صحنه‌ها نقشه‌های آنان را خنثی کردند و دیگر دشمنان هم بدانند که از این به بعد هم همینطور است.
این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به سهل‌انگاری دولت کنونی در مسئله استکبارستیزی گفت: در تمامی زمان‌ها مردم از مسئولان جلوتر حرکت کردند و با اینکه دولت‌های مختلفی دراین کشور بر سرکار آمدند اما این مردم هستند که مسیر درست گفتمان امام و رهبری را تشخیص داده و روبه جلو حرکت می‌کنند.
میرشکار خاطرنشان کرد: موج‌های مختلف سیاسی هم‌اکنون در کشور وجود دارد که مردم با حضور در انتخابات بعدی از این موج عبور می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها