خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت:

بسیج و سپاه آماده همکاری با اداره حفظ محیط زیست

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در دیدار با مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قزوین گفت: در جای جای استان حفاظت از محیط زیست باید یک تکلیف باشد و تمام نیروهای سپاه و بسیج آماده همراهی با پرسنل حفاظت محیط زیست می باشند.
کد خبر: ۸۷۶۳۴۶۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين، سیاوش شمسی پور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و هیئت همراه با سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دفتر فرماندهی سپاه استان قزوین دیدار کردند.

در این دیدار شمسی پور ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای شاخص صورت گرفته در حوزه محیط زیست انسانی و طبیعی در استان قزوین اظهار کرد: رویکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان، تلاش در راستای حل مشکلات زیست محیطی است وما با تمام جدیدیت سعی می کنیم که مسایل زیست محیطی در جای جای استان با کمک مسئولین بخشهای مختلف حل گردد .

شمسی پور در ادامه خاطر نشان کرد: حفاظت از محیط زیست به عنوان یک محور اصلی در برنامه ها باید لحاظ شود و برای آن می بایست همکارهای لازم صورت گیرد .

وی به نقش نیروهای سپاه و بسیج در حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و افزود: در حفاظت از محیط زیست چه جلوگیری از آلودگی و چه جلوگیری از شکار و صید و از بین بردن منابع طبیعی همکاری و همراهی نیرو های سپاه و بسیج در تمام مراحل حفاظت از الزامات می باشد .

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ضمن امیدواری همکاری متقابل با سپاه استان گفت: محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان با حمایت نیروهای سپاه و بسیج استان با شکارچیان و غارتگران محیط زیست به شدت برخورد خواهند کرد .

در ادامه دیدار سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین  ضمن اعلام آمادگی همکاری با سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در جای جای استان حفاظت از محیط زیست باید یک تکلیف باشد و تمام نیروهای سپاه و بسیج آماده همراهی با پرسنل حفاظت محیط زیست می باشند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها