خبرهای داغ:
بامداد امروز در دو تصادف جداگانه در شهرستان نایین، پنج نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۸۷۶۳۴۷۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،رضا عباسی در این رابطه اظهار داشت: ساعت 1:54 بامداد امروز در تماسی با اتاق فرمان نایین یک مورد واژگونی پژو 405 در کیلومتر 20 محور برگشت نایین-اردکان، گزارش و درخواست امدادرسانی شد.

مسؤول اورژانس شهرستان نایین ادامه داد: به دلیل شدت این حادثه، کد ایستگاه‌های نوگنبد نایین و عقدا و کد شهری نایین و کد گردنه ملأ احمد همزمان به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه دو نفر در دم فوت شده و 9 نفر دیگر به شدت آسیب دیدند که با انجام اقدامات درمانی توسط چهار کد آمبولانس به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند که در حال حاضر وضعیت دو نفر دیگر از مصدومان نیز وخیم گزارش شده است.

عباسی با اشاره به بروز حادثه دوم در شهرستان نایین بیان داشت: همچنین طی تماس دیگری برخورد دو تریلر حامل تیرآهن در کیلومتر 20 گردنه ملأ احمد روبرو روستای بلاباد به اتاق فرمان نایین گزارش شد که بلافاصله کد پایگاه گردنه ملأ احمد به محل اعزام شد.

مسؤول اورژانس شهرستان نایین افزود: متأسفانه به دنبال شدت حادثه سه نفر در این حادثه در دم کشته شدند و وضعیت حادثه دیدگان به گونه‌ای بود که اجساد قابل شناسایی نبودند.

به گزارش فارس، حادثه واژگونی خودرو 405 مربوط به خودروهای سواری حامل اتباع غیرمجاز بیگانه بوده است که متأسفانه در سال‌های اخیر حوادث ناگوار بسیاری را در این منطقه رقم زده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها