مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) ماهنشان:

پرداخت ۱۸ میلیارد ریال وام خودکفایی و اشتغالزایی برای مددجویان ماهنشانی

۱۸ میلیاردریال وام قرض الحسنه بلند مدت به مددجویان ماهنشانی برای ایجاد فرصتهای شغلی مناسب پرداخت شد.
کد خبر: ۸۷۶۳۴۸۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) ماهنشان با اشاره به اینکه ایجاد فرصتهای شغلی مناسب برای مددجویان از جمله اهداف معاونت اشتغال و خودکفایی است، گفت: ۱۸۱ نفر از مددجویان ماهنشانی در طرح خودکفایی و اشتغال شرکت کرده و از این وام قرض الحسنه بلند مدت بهره مند شدند. ذبیح الله غفاری افزود:

غفاری در ارتباط با توسعه اشتغال و خودکفایی مددجویان افزود: یکی از رویکردهای اصلی امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان نیز در تحقق این هدف است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهداف طرح خود کفایی و تحقق اقتصاد مقاومتی کلاس های آموزشی برای مددجویان برگزار شده و از کارشناسان اداره جهاد کشاورزی، دامداری، دامپزشکی و نیروی انتظامی برای ارائه مطالب در راستای موفقیت مددجویانی که اقدام به خودکفایی و اشتغالزایی می کنند کمک گرفتیم.

مدیرکمیته امداد امام خمینی ماهنشان گفت: این آموزش ها جهت بازدهی بیشتر وام های پرداختی، جلوگیری از ضرر و زیان مددجویان هر ساله برگزار می شود که علاوه بر مرکز شهرماهنشان در شهر دندی نیز به همان تعداد برگزار می شود.

وی افزود:ارائه مشاوره‌ های شغلی لازم در زمینه احراز فرصت ها و موقعیت های شغلی مناسب و همچنین آموزش افراد واجد شرایط خانوار‌های تحت حمایت در رشته‌های فنی و حرفه ‌ای و صنایع دستی با برگزاری کلاس های آموزشی و معرفی آنها به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ ای از جمله این اقدامات است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی ماهنشان گفت: توانمندسازی اقتصادی، توسعه فرهنگ کار و تلاش و کمک به افزایش تولید ناخالص ملی از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است.

غفاری اظهار کرد: تسهیلات اشتغال این نهاد در قالب طرح‌های کارانگیزی، خودکفایی و توان‌افزایی در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، خدمات، صنعتی و تولیدی، حمل و نقل به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار