حسین رستمی در گفتگو با «بسیج»:

حضرت زینب(س) کامل کننده رسالت سیدالشهدا(ع) بود

قاری بین المللی قرآن کریم گفت: کردند اگر حضرت زینب (س) نبودند واقعه کربلا در همان کربلا می ماند و جهانیان نمی توانستند واقعه کربلا را درک کنند.
کد خبر: ۸۷۶۳۴۸۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

حسین رستمی قاری بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش و رسالت حضرت زینب (س) در بیان و زنده نگه داشتن واقعه کربلا گفت: سیدالشهدا (ع) رسالت خود را به نحو احسن انجام دادند و در واقع حضرت زینب (س) کامل کننده و ادامه دهنده این رسالت عظیم بودند.

وی افزود: در آن موقع رسانه های جمعی و اطلاع رسانی در مورد جریانات مثل زمان ما نبود و حضرت زینب (س) طی اسارت خود و سخنرانی ای که در کاخ یزید انجام دادند و جواب هایی که می دادند برای همگان روشنگری کردند اگر حضرت زینب (س) نبودند واقعه کربلا در همان کربلا می ماند و جهانیان نمی توانستند واقعه کربلا را درک کنند.

قاری بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: یقینا یکی از پیام های عاشورا حفظ حجاب است که حضرت زینب (س) با آن شرایط و سختی هایی که اتفاق افتاد و برادران و بچه های برادر و فرزندان خود را از دست دادند ولی با این همه مصائب حتی نماز شبشان در این مدت ترک نشد و در سخت ترین شرایط ایمان واعتقاد خود را داشتند.


ارسال نظرات