مدیرکل پست استان زنجان:

اجرای پروژه استاندارد سازی نشانی اماکن از تکالیف دولت می باشد

اجرای پروژه استاندارد سازی نشانی اماکن از تکالیف دولت بوده و پست بعنوان دبیر این کارگروه تمام سعی وتلاش خود را در جهت اجرای صحیح و بدون نقص این طرح ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۸۷۶۳۴۹۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل پست استان زنجان درجلسه مشترک با بنیاد مسکن استان با تشریح هدف های پروژه ملی GNAF گفت: استان زنجان و شهر زنجان بعنوان پایلوت درطرح GNAF یعنی استاندارد سازی اماکن در کشور انتخاب شده و تاکنون در نقاط شهری فعالیت ها و اقدامات خوبی در جهت بروز رسانی اطلاعات اماکن مسکونی وتجاری صورت گرفته و با تعامل خوب با مجموعه شهرداری و استفاده از بانک اطلاعاتی شهرداری نقشه های شهر زنجان تهیه شده است.

سبحانی افزود: با توجه اجرای طرح هادی در روستاهای استان و به دلیل به گستردگی و پراکندگی نقاط روستایی استان زنجان، بنیاد مسکن از سازمان های مهم و تاثیر گذار در اجرای پروژه GNAF می باشد و با تکمیل نهایی این طرح یک بانک اطلاعاتی قوی با محوریت کدپستی ده رقمی خواهیم داشت که کلیه دستگاههای خدمات رسان از این بانک استفاده خواهند کرد.

مدیرکل پست استان زنجان اظهار داشت:اجرای پروژه استاندارد سازی نشانی اماکن از تکالیف دولت بوده و پست بعنوان دبیر این کارگروه تمام سعی وتلاش خود را در جهت اجرای صحیح و بدون نقص این طرح ادامه خواهد داده و استان با توجه به همکاری سازنده دستگاههای مرتبط از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

در ادامه صنعتی منفرد مدیرکل بنیاد مسکن ضمن اعلام آمادگی همکاری با پست استان پیشنهاد تشکیل کارگروه کارشناسی دو سازمان جهت تبادل نظر درخصوص نحوه اجرای طرح ملی استانداردسازی اماکن را ارائه نمود.

ارسال نظرات