حدود دو ماه از تذکر رهبر معظم انقلاب به دولت در خصوص برخورد با مدیران نجومی بگیر می‌گذرد، اما هنوز برخی از آنها در دوران دولت یازدهم مشغول به فعالیت هستند!
کد خبر: ۸۷۶۳۵۰۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری که به مناسبت هفته دولت، با دولتمردان تدبیر و امید داشتند تصریح فرمودند که "نباید از موضوع حقوق‌های نجومی به‌ آسانی عبور کرد، زیرا اعتماد مردم در این قضیه ضربه‌ی فراوانی خورده است. مردم و جوانان تحصیلکرده، دریافت‌های خود را با این دریافت‌های غیرعادلانه مقایسه می‌کنند."

با این حال براساس اطلاعاتی که به خبرگزاری نسیم رسیده، یک مدیر نجومی بگیر که این رسانه اخیرا فیش حقوقی 40 میلیونی  وی را منتشر کرده بود در صندوق توسعه ملی مشغول به فعالیت است. آقای "گ" که از بازماندگان دوران مدیریت سید صفدر حسینی در صندوق توسعه ملی به شمار می‌رود، علی رغم تغییرات در این صندوق و حضور احمد دوست حسینی در راس این نهاد فراقوه‌ای به دریافت‌های نجومی خود در صندوق توسعه ملی ادامه می‌دهد.

پیش از این گزارش هایی به تداوم حضور این فرد و آقای "م" دیگر مدیر نجومی بگیر صندوق توسعه ملی اعتراض کرده بود، اما گویا مسئولان جدید صندوق توسعه ملی هم قصد ندارند دست به ترکیب مدیران نجومی بگیر این نهاد مهم و فراقوه‌ای بزنند.

پیش از این آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری هم با انتقاد از مدیران نجومی بگیر صندوق توسعه ملی گفته بود که "صندوق توسعه ملی جنبش عجیبی در بالا کشیدن اموال مردم دارد" و از عدم نظارت مجلس بر صندوق توسعه ملی انتقاد کرده بود.

 با این حساب باید دید احمد دوست حسینی که چند ماهی است سکان ریاست صندوق توسعه ملی را به دست گرفته چه زمانی نسبت به برکناری مدیران نجومی این نهاد اقدام خواهد کرد.

ارسال نظرات