واکنش سلیمی به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت در گفتگو با«بسیج»:
نماینده مجلس در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت گفت: مردم از ما کار و تلاش می خواهند امروز باید پاسخ نارسایی های موجود در حوزه های مختلف را بدهنداین حرف ها درمان دردهای مردم نیست.
کد خبر: ۸۷۶۳۵۱۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت مبنی بر اینکه " امیدوارم ائمه جمعه زحمت روانپزشکان را زیاد نکنند" گفت: بهتر است مسئولان وقتی پشت تریبون قرار می گیرند با حوصله و صبر بیشتری درباره افراد صحبت کنند همین صحبت های وزیر بهداشت نشان می دهد که چه کسانی دنبال به هم ریختن آرامش روانی جامعه هستند.

وی افزود: به هر کیفیت ما توصیه می کنیم زمانی که مسئولان پشت تریبون قرار می گیرند حرمت و جایگاه افراد را حفظ کنند و با این سخنان حاشیه ای افکار مردم را به هم نریزند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مردم از ما کار و تلاش می خواهند امروز باید پاسخ نارسایی های موجود در حوزه های مختلف را بدهند، الان 4 سال از عمر دولت می گذرد و ما به جای پاسخگویی به این نارسایی ها این صحبت ها را می شنویم، این حرف ها درمان دردهای مردم نیست.

ارسال نظرات