قائم مقام اجرای طرح سرشماری استان یزد:
قائم مقام اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ استان یزد گفت: ۵۵۳ هزار نفر از مردم یزد تا صبح امروز در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند که این میزان ۴۷.۶ درصد جمعیت یزد را شامل می‌شود
کد خبر: ۸۷۶۳۵۲۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، «محمدحمید فخرالدین» اظهار داشت: با توجه به اینکه انتظار از استان یزد مشارکت ۴۰ درصدی در طرح سرشماری اینترنتی بود، اکنون این برنامه محقق شده و به مشارکت ۴۷.۶ درصدی دست یافته ایم.

وی عنوان کرد: اما در مهلت تمدید شده مشارکت مردم نه تنها در استان یزد بلکه در همه استان‌ها جهش یافته به نحوی که یزد از رتبه دوم در زمینه مشارکت اکنون به رتبه ششم کشور رسیده است.

فخرالدین در مصاحبه با مهر گفت: در حال حاضر بیشترین مشارکت مردم استان یزد مربوط به بهاباد با ۸۸.۶۴ درصد و کمترین مربوط به مرکز استان یزد با ۳۸.۱ درصد است که امیدواریم یزد بتواند امروز رشد بیشتری داشته باشد.

قائم مقام اجرای طرح سرشماری استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد ۱۰ شهرستان دارد، افزود: پنج شهرستان بهاباد، تفت، ابرکوه، خاتم و مهریز مشارکت بالای ۷۰ درصدی، سه شهرستان اشکذر، بافق و اردکان مشارکت بالای ۵۰ درصدی و میبد مشارکت بالای ۴۰ درصد داشته است.

وی با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت تعیین شده برای شرکت در سرشماری اینترنتی است، از مردم استان یزد به ویژه مردم شهرستان‌های یزد و میبد دعوت کرد تا امروز اطلاعات خانوارهای خود را در سامانه سرشماری به نشانی www.sarshomari۹۵.ir ثبت کنند.

ارسال نظرات