واکنش نماینده مجلس به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت در گفتگو با«بسیج»:
حسینی کیا در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت مبنی بر اینکه"امیدوارم ائمه جمعه زحمت روانپزشکان را زیاد نکنند"گفت: وزیر بهداشت در حوزه تخصصی خود اظهارنظر کند و در حوزه که به او مربوط نیست صحبتی نکند.
کد خبر: ۸۷۶۳۵۵۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت مبنی بر اینکه " امیدوارم ائمه جمعه زحمت روانپزشکان را زیاد نکنند" بیان داشت: همین نکته ای که وزیر بهداشت اشاره کرده است نشان می دهد هر کسی باید در حوزه تخصصی خودش اظهار نظر کند.

وی افزود: فرمایشات ایشان عملاً غیر تخصصی و ورود غیر کارشناسانه ای است، ائمه جمعه جایگاه امامت خود را دارند اگر سرداران حرم و علم و قلم نبودند امروز آزادانه اظهار نطر نمی کردیم و امنیتی نبود، لذا هر کسی در حوزه عملکرد کاری خودش اظهار نظر کند و نواقص و ضعف های مربوط به حوزه خود را رفع کند.

این نماینده مجلس یادآور شد: در دو روز گذشته خانم بارداری به یکی از بیمارستان های پاوه مراجعه می کند ولی بیمارستان وضع حمل او را قبول نمی کند و در نهایت این زن باردار در وسط راهرو خانه اش زایمان می کند و فرزندش هم فوت می کند، ایشان باید پیگیری های لازم درباره کاستی های مجموعه بهداشت و درمان را داشته باشد.

حسینی کیا در خاتمه تأکید کرد: با این همه پولی که مجلس در اختیار وزارت بهداشت قرارداد بهتر از این می توانسند هزینه و کار کنند اما درحال حاضر وزارت بهداشت عملاً به سمت پزشک محوری رفته است؛ امیدوارم وزیر بهداشت در حوزه تخصصی خود اظهار نظر کند و در حوزه هایی که به او مربوط نیست صحبتی نکند تا التهابی در جامعه به وجود نیاید.

ارسال نظرات