مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: پنج هزار نفر از استان مرکزی در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۶۳۶۲۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

خلیل دلپاک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ اربعین حسینی را فرصتی ارزشمندی برای ترویج و گسترش فرهنگ عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: تا پایان 25 مهرماه تعداد 5 هزار نفر از استان مرکزی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: استان مرکزی جزو استان‌های صادر کننده روادید زائران اربعین حسینی نیست از این‌رو افراد برای دریافت روادید اربعین حسینی خود می توانند به دفاتر کنسولگری در قم و تهران مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی تصریح کرد: متقاضیان ثبت نام زیارت اربعین هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند.

دلپاک افزود: 38 دفتر خدمات زیارتی در استان تحت نظارت سازمان حج و زیارت در امر ثبت نام زائران در سامانه سماح فعال هستند که برای ازائه خدمات بهتر به متقاضیان 13 دفتر خدمات زیارتی به صورت موقت راه اندازی شده که مردم می توانند به این دفاتر مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  ثبت نام از متقاضیان اعزام به کربلا در ایام اربعین حسینی امسال از 16 مرداد ماه از طریق سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir آغاز شده و هنوز فرصت برای ثبت نام متقاضیان وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات