مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان خبرداد:
مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: همزمان با فرا رسيدن ماه محرم و سال تحصیلی، پاكت دلنوشته در 1000 مدرسه استان در بين دانش آموزان توزيع شد.
کد خبر: ۸۷۶۳۸۶۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمدرضا جهان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران درخصوص توزیع پاکت های دلنوشته در مدارس گفت: این طرح ویژه ماه محرم با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، در مدارس در حال برگزاری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه این طرح از سوم مهرماه در هزار مدرسه سراسر استان آغاز شده است، افزود: در اين طرح پاكت دلنوشته در بين دانش آموزان مقاطع تحصيلي ابتدايي، متوسطه اول و دوم در سراسر مدارس استان توزيع شد.

جهان با بیان اینکه دانش آموزان می توانند دل نوشته های خود ختاب به معصومان(ع) را در فرم های مخصوص نوشته و به دفاتر مدارس خود تحویل دهند، تصریح کرد: در طرح مذكور دانش آموزان شركت كننده، می توانند به همراه دلنوشته های خود نذوراتشان را جهت کمک به بازسازی عتبات عالیات در پاكت قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه هنوز پاکت ها از مدارس جمع آوری نشده و قرار است از روز 13 آبان جمع آوری شود، اظهار کرد: به قید قرعه به بهترين دلنوشته ها هدایای نفیسی از جمله سفر به عتبات عالیات تقدیم خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان از دانش آموزان و فرهنگیان خواست تا به اندازه توان خود در این امر خیر مشارکت کنند.

جهان درخصوص طرح چله دلدادگی گفت: این طرح نیز از سوم مهر به مدت 40 روز یعنی تا 13 آبان همزمان با روز استکبار ستیزی در مدارس استان ادامه خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان همچنین تصریح کرد: طرح چله دلدادگی نیز مشارکت دانش آموزان در کمک به جبهه مقاومت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها