احمد نجفی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

سوء استفاده کاری شبکه های ماهواره ای از بازیگران

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه بعضی از بازیگران هول می شوند و به خارج می روند شرایط را نمی دانند و در آنجا از آنها سوء استفاده کاری می شود.
کد خبر: ۸۷۶۳۹۶۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: فعلا پیش تولید کارهای تلویزیونی شبکه ها را انجام می دهم همه جا بیکاری هست خیلی از بازیگران بیکارند مشکلات صنفی و کاری همه دست به دست هم داده است.

وی افزود: بازیگرانی که به شبکه های ماهواره ای می روند در آنجا اذیت شده و سرخورده می شوند مگر می شود کسی را در کشور خارجی دل شکسته تراز آنها پیدا کرد؟ متاسفانه بعضی از بازیگران هول می شوند و به خارج می روند شرایط را نمی دانند و در آنجا از آنها سوء استفاده کاری می شود.

نجفی اظهار داشت: وقتی همه به یک شبکه هجوم می آورند معلوم است که آن شبکه آنها را به بازی می گیرد متاسفانه دوستان فکر می کنند چه اتفاق خاصی قرار است در آنجا برایشان بیفتد. امیدوارم موفق باشند ولی بعید می دانم. چند صباحی از آنها استفاده می کنند حالا یا افراد دیگری جای آنها را می گیرند یا اینها را کنار می گذارند، چرا که این بازیگران کاربری چندانی در آنجا ندارند این مسئله جنس تفکر این شبکه ها را نشان می دهد.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: من این کارها را صنفی می دانم مسئولان صنفی باید تصمیمات درست گرفته اجرایی کنند و سرعت هم داشته باشند. عده ای از بازیگران آگاهانه به این شبکه ها می روند و عده ای هم نا آگاهانه و به بقیه هم سفارش می کنند که به این شبکه ها بروند فکر می کنند که چه دروازه ای برای آنها باز است صنف باید جلوی بیکاری ها را بگیرد.


ارسال نظرات