خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم خبر داد

انعقاد تفاهمنامه برپایی ۱۸ موکب از استان قم در مسیر پیاده‌روی اربعین

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای خدمات‌رسانی مطلوب به موکب‌ها و تسهیل روند هماهنگی امور، از موافقت استاندار قم برای ایجاد نمایندگی‌های استانداری قم در شهرهای مهران، نجف و کربلا خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۳۹۹۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یونس عالی‌پور در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان قم با تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، بر لزوم تلاش دستگاه‌های استان برای مهیا‌سازی مقدمات برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین تاکید کرد.

وی با بیان اینکه قم یک شهر فرهنگی است و جلوه فرهنگی آن باید در حماسه اربعین برای همگان به نمایش گذاشته شود، اظهار کرد: موکب‌های فعال در مسیر پیاده‌روی باید در زمینه فعالیت‌های فرهنگی تلاش مضاعفی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم با اشاره به تشکیل جلسات مختلف ستاد اربعین حسینی استان به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی اقدامات، از نهایی شدن جانمایی موکب‌های استان قم در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و افزود: تاکنون تفاهمنامه برپایی 18 موکب از استان قم در محل‌های مشخص منعقد شده است.

وی به برپایی دو موکب مسجد مقدس جمکران و آستان مقدس حضرت معصومه(س) در مسیر زائران اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: این موکب‌ها باید به عنوان دو موکب محوری برنامه‌های فرهنگی گسترده‌ای را برای زائرین در مسیر تدارک ببینند.

عالی‌پور با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای خدمات‌رسانی مطلوب به موکب‌ها و تسهیل روند هماهنگی و نظارت بر فعالیت‌ها خاطرنشان کرد: امسال با موافقت استاندار قم و به پیشنهاد ستاد بازسازی عتبات عالیات، نمایندگی‌های استانداری قم در شهرهای نجف، مهران و کربلا ایجاد می‌شود.

وی همچنین به استقرار اکیپ‌های امدادی استان قم در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا اشاره کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی امسال بتوانیم نسبت به گذشته خدمات‌رسانی مطلوب‌تری را برای زائران داشته باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار