جعفر دهقان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

خانه نشینی بازیگران/بعد از این همه زحمت باید به دنبال شغل جدید باشیم

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نمی دانیم آینده سینما و تلویزیون چه خواهد شد و به کجا می رسد. بعد از این همه سال زحمت حالا باید دنبال شغل جدید بگردیم تا ببینیم در این سن و سال چه شغلی می توانیم داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۶۴۰۱۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: فعلا بیکارم وضعیت تولید و کار اصلا خوب نیست نزدیک دو سال تمام است که بازیگران یا یکی یکی مهاجرت می کنند و به شبکه های ماهواره ای می روند و یا در خانه نشسته اند.

وی افزود: روز به روز بدتر می شود خدا به داد بچه ها برسد نمی دانیم آینده سینما و تلویزیون چه خواهد شد و به کجا می رسد. بعد از این همه سال زحمت حالا باید دنبال شغل جدید بگردیم تا ببینیم در این سن و سال چه شغلی می توانیم داشته باشیم.

دهقان تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای هم می دانند اینجا کار نیست و کسانی که به آنها ملحق می شوند وضعیت خوبی ندارند و احتیاج دارند که کار کنند آنها هم از این قضیه سوء استفاده می کنند و به راحتی پول در اختیار این بازیگران قرار نمی دهند تا می توانند سوء استفاده می کنند و بازیگران ما هم اذیت می شوند و بر می گردند.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: می گویند مشکل اقتصادی است ولی همه چیز که این نیست به هر حال می شود کارهایی انجام داد اگر نگاه درستی باشد میشود با سیاست گذاری های درست کارهایی کرد. فقط کاری ویژه مثل حضرت موسی اگر شروع شود سه چهارم بچه های سینما جذب این کار می شوند یعنی تا دو سه سال کار خواهند داشت و خیلی از مشکلات بیکاری ها حل خواهد شد ولی نمی دانم چرا این اتفاق نمی افتد.


ارسال نظرات