فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین

بصيرت خط مقدم درگيري با دشمنان انقلاب و اسلام است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین از برگزاری رزمایش شبانه دفاع از کوی و برزن در شهرستان خمین خبر داد و خاطرنشان کرد: بصيرت خط مقدم درگيري با دشمنان انقلاب و اسلام است و نداشتن بصيرت، كج‌روي‌ها و انحرافات شكننده و غير قابل جبراني را در پي خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۶۴۰۱۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی با اشاره به برگزاری رزمایش شبانه دفاع از کوی و برزن در شهرستان خمین گفت: برای حفظ و انسجام، آمادگي و نمايش قدرت دفاعي بسيج رزمايش شهداي مدافع حرم و دفاع از كوي و برزن توسط گردانهاي بيت‌المقدس ناحيه مقاومت بسيج سپاه خمين در روز پنجشنبه و جمعه مصادف با 29 و 30 مهرماه در منطقه عمومي اين شهرستان برگزار مي شود.

فرمانده ناحيه مقاومت سپاه خمين در كنار هم بودن اقشار مختلف بسيج را نعمتي بزرگ برشمرده و گفت: مجموعه پرتوان و پر تلاش بسيج متشكل از اقشار مختلف مردمی، نعمتی انکارناپذیر است.

سرهنگ پاسدار براتعلي تصریح کرد: ما بايد جايگاه خودمان را بدانيم و به نعمت‌هاي بي‌شمار خود به خصوص نعمت عظيم ولايت، بسيج و پاسداري افتخار كرده و سجده شكر بجا آوريم.

وی آگاهي و بصيرت را از ملزومات بسيجي بودن برشمرده و گفت: بصيرت خط مقدم درگيري با دشمنان انقلاب و اسلام است و نداشتن بصيرت، كج‌روي‌ها و انحرافات شكننده و غير قابل جبراني را در پي خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: بسيجيان با بينش و بصيرت در برابر تمام توطئه‌هاي دشمنان سرافرازانه ايستاده‌اند و همه نقشه‌هاي دشمنان را نقش بر آب نموده‌اند.

سرهنگ پاسدار براتعلی یادآور شد: ما بسيجيان در دفاع از دين، شرف و كيان خود فرزندان عاشورا و محرميم و در مقابل تحريم‌هاي دشمنان فرزندان رمضانيم و در مقابل تحريم ها ايستادگي خواهيم كرد.

وي افزود: بسيجيان گردان‌هاي بيت‌المقدس يا به تعبيري ديگر دسته‌هاي واكنش سريع كه ضمن آمادگي‌هاي معنوي براي پاسداري از كيان انقلاب شكوهمندمان، آموزش هاي لازم را براي دفاع از شهر و ديار خود فرا گرفته‌اند، این آمادگی را دارند تا با حضور حداكثري در رزمايش دفاع از كوي و برزن كه در تاريخ 29 و 30 مهرماه در سطح شهرستان انجام می شود با تهاجم احتمالي دشمن برخورد و ضمن سد نمودن نفوذ فرد يا گروه متجاوز، از شهر و اماكن حياتي و حساس آن محافظت نمايند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین در پایان خاطرنشان کرد: در اين رزمايش ساير ادرات و نهادهاي عضو ستاد بحران شهرستان هركدام بنا به ماموريت ابلاغي خود در اين وضعيت، فعاليت هايي چون امداد و نجات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات