فرمانده سپاه زرندیه گفت: بسیجیان در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار دارند؛ یکی از شاخصه‌های بسیجی پیرو خط امام آن است که باید در وسط میدان باشد.
کد خبر: ۸۷۶۴۰۳۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری از برگزاری رزمایش شبانه دفاع از کوی و برزن در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 مهرماه در شهرستان زرندیه خبر داد و گفت: در این رزمایش فعالیت‌های عملی و آموزشی در قالب کلاس‌های رزمی، عقیدتی، اخلاقی، راهپیمایی تاکتیکی شبانه، انفجارات و برنامه‌های رزمی گوناگون اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه با اشاره به حضور اساتید و کارشناسان مجرب رزمی، اخلاقی و اعتقادی در کلاس‌های آموزشی و بصیرتی بسیجیان گفت: با روشنگری که در این مدت انجام شده امیدواریم با برگزاری این رزمایش بتوانیم سطح رزمی نظامی و بصیرتی بسیجیان شرکت کننده را ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش گفت: نمایش اقتدار و توانایی بسیج در دفاع از کوی و برزن در شب با محوریت جلوگیری از نزدیک شدن دشمن به مراکز جمعیتی، دفاع از مراکز حساس و مهم، کنترل معابر وصولی و آمادگی برای انجام ماموریت مردم یاری با رعایت اصول پدافند غیرعامل از اهداف برگزاری این رزمایش شبانه است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون اینکه مبادا جنبه رزمی بسیج فراموش شود، گفت: حفظ انسجام سازمانی، تمرین فرخوان یگانی، ارتقای توانمندی‌های دفاعی و امنیتی، مردمی کردن دفاع و تمرین تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله امور مهم جهت اجرایی شدن این امر فرمانده کل قوا است.

سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به حضور بسیجیان دسته‌های واکنش سریع گردان بیت‌المقدس گفت: بسیجیان در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار دارند؛ یکی از شاخصه‌های بسیجی پیرو خط امام آن است که باید در وسط میدان باشد.

وی افزود: حضور بسیجیان در این رزمایش نشان دهنده آمادگی این نیروهای مردمی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: در این رزمایش، مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های شهیدان این شهرستان صبح جمعه برگزار خواهد شد.

سرگرد پاسدار مهجوری با بیان اینکه امروز دشمن تلاش دارد تا با استفاده از تحریم‌های اقتصادی و تهدید، باور و اعتقاد ملت ایران را سست کند، گفت: اما ملت ایران در سی و چند سال گذشته نشان داده که همواره در کنار امام و رهبری قرار دارد و عهدی را که با امام راحل و خلف صالح ایشان مقام‌معظم رهبری و شهدای عزیز بسته‌اند، هرگز فراموش نخواهند کرد.

وی در پایان حضور در این رزمایش را نشان دهنده اقتدار بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دانست و افزود: بسیجیان باید همواره هوشیار بوده و با بصیرت مثال‌زدنی خود پیرو خط رهبری و ولایت باشند و مانند گذشته در خط مقدم خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان قرار بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات