ورزش نقش برجسته ای در امنیت و سلامتی دارد

مربی کشتی سوادکوه شمالی با تقدیر از فعالان ورزشی و با تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش، افزود: امنیت و سلامت دو نعمت اساسی برای جوامع مطرح است که ورزش می‌تواند نقش برجسته‌ای در دست‌یابی به آنها داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۶۴۰۷۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجتبی ابراهیمی با اشاره به اینکه شهرستان سوادکوه شمالی دارای استعداد‌ در رشته‌های ورزشی مختلف است، گفت: هدایت مناسب برای استفاده بهینه از توانمندی‌های ورزشی شهرستان می‌تواند به افتخارات جهانی و ملی منجر شود.

وی با تقدیر از فعالان ورزشی و با تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش، افزود: امنیت و سلامت دو نعمت اساسی برای جوامع مطرح است که ورزش می‌تواند نقش برجسته‌ای در دست‌یابی به آنها داشته باشد.

مربی کشتی سوادکوه‌شمالی از اعزام محمد‌جواد ابراهیمی به مسابقات کشتی دانشجویان جهان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: محمد‌جواد ابراهیمی کشتی‌گیر سوادکوه‌شمالی در وزن 86 کیلو‌گرم به عنوان عضو تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران به دوازدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان جهان از 4 تا 9 آبان‌ماه در کشور ترکیه اعزام می‌شود.

مشاور ورزشی فرماندار سوادکوه‌شمالی به آثار ورزش در جامعه اشاره و اظهار کرد: رواج نشاط و امید در جامعه، کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و کسب افتخار و غرور ملی از فواید ورزش در جامعه است.

وی با بیان اینکه 15 رشته ورزشی در سوادکوه‌شمالی فعال است، گفت: 350 ورزشکار سازمان یافته و 22 مربی کارت‌دار در سوادکوه‌شمالی فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار