نهضت ما زنده ایم در قائم شهر برگزار شد

به همت بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه قائم شهر نهضت مازنده ایم به همت بسیج دانش آموزی خواهران با حضور دانش آموزان بسیجی در سالن دبیرستان فاطمیه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۴۰۸۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش  خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر خواهر رقیه یونسی مدیر بسیج دانش آموزی خواهران ناحیه هدف از برگزاری این برنامه را تقویت روحیه ایمانی ،افزایش همبستگی و وحدت بین بسیجیان واجرای برنامه ابلاغی سازمان بسیج دانش آموزی بیان کرد و گفت : این برنامه با حضور دانش آموزان بسیجی دختر واولیای آنها با اجرای کلاسهای فرهنگی ،بصیرتی ودینی به منظور ارتقای توانمندی وبینش سیاسی دانش آموزان برگزار شد.

استاد ولیان دوست از کارشناسان فرهنگی در این مراسم گفت : گناه باعث برهنگی انسان می شود واگر شناخت در قالب هر موضوعی به وجود آید وانسان به این باور برسد دشمنی ها از بین می رود.

در ادامه فهیمه رکنی از دیگر کارشناسان فرهنگی در باب موضوع قیام امام حسین سخن گفت و افزود : ما زنده ایم چون هنوز خون حضرت علی اصغر(ع)زنده است،نعمت زندگی همانند چشمه نوری است که از درون وجود انسان را نورانی خواهد کرد.

در ادامه برنامه، خواهر شهید مدافع حرم شهرستان ،محمد بلباسی با بیان خصائص و ویژگیهای این شهید در خانه وخانواده شهادت را برای وی سعادت ابدی ذکر کرد که با ایمانی سرشار از عشق به خدا مسیر جهاد در راه خدا را برگزید وآسمانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها