خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود خبر داد:

آغاز ثبت نام مسابقات علمی بسیج دانش آموزی

کد خبر: ۸۷۶۴۱۰۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: ثبت نام مسابقات علمی بسیج دانش آموزی آغاز شد و تا 10 آبان ماه ادامه دارد.

جمال الدین غنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز ثبت نام مسابقات علمی بسیج دانش آموزی اظهار کرد: ثبت نام این مسابقات در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم آغاز شده و تا 10 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به سیاست و رویکرد تربیت محور و دانش آموز محور برنامه های سال 95 بسیج دانش آموزی و برگزاری موفق مسابقه علمی در سال های 92،93 و 94 و استقبال بی نظیر دانش آموزان و خانواده ها از این برنامه امسال نیز این مسابقه علمی و فرهنگی برگزار شده است.

غنایی خاطر نشان کرد: این مسابقه با هدف تقویت بنیه علمی و ایجاد انگیزه و بالابردن روحیه رقابتدر فضای صمیمی و سالم برای دانش آموزان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این رقابت ها در پایه های چهارم،پنجم و ششم ابتدایی و اول تا سوم متوسطه دوره اول و پایه دهم متوسطه دوره دوم در رشته های ریاضی،تجربی و انسانی برگزار می گردد و سازمان بسیج دانش آموزی جهت ارائه خدمات علمی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای درس خواندن بیشتر و بهتر اقدام به برگزاری این مسابقه نموده است.

فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود تاکید کرد: تقویت نبیه علمی دانش آموزان بسیجی،ایجاد شور و نشاط در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، ارائه خدمات علمی مناسب فارغ از مقوله منفعت طلبی برای همه دانش آموزان خصوصاً بسیجیان و ایجاد و تقویت روحیه رقابت و توانمندسازی و حمایت از دانش آموزان بسیجی جهت ورود به مدارس خاص از برنامه های اجرای این مسابقات می باشد.

وی با اشاره به جوایز این مسابقات گفت: اهدای جایزه و لوح به نفرات برتر کشوری در 7 پایه به تعداد 147 نفر که جوایز تبلت یا کمک هزینه سفر به عتبات عالیات است و اهداف هدایا به نفرات برتر هر پایه در حوزه های بسیج دانش آموزی و اهدا لوح به نفرات برتر در استان ها در پایه های مختلف و برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدا 500 کارت هدیه 50هزار تومانی و 5هزار بسته لوازم التحریر اسلامی از جوایز شرکت کنندگان در این مسابقه علمی و فرهنگی می باشد.

غنایی عنوان کرد: علاقمندان می توانند تا 10 آبان ماه با مراجعه به واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس اقدام به ثبت نام نمایند و آزمون این مسابقات نیز در هفته پایانی بهمن ماه 95 اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به افتخار آفرینی دانش آموزان شاهرودی در مسابقات علمی بسیج در سال های گذشته گفت: در سال تحصیلی قبل دانش آموز بسیجی همایون صائمی در پایه پنجم موفق به کسب عنوان برتر کشوری شد و در سالهای قبل تر نیز دانش آموزان شاهرودی در مرحله کشوری خوش درخشیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار