فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان از اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن در این شهرستان با حضور گردان‌های بیت‌المقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۴۱۳۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری از برگزاری رزمایش گردان الی بیت‌المقدس در شهرستان دلیجان خبر داد و گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن شبانه با حضور گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان دلیجان همزمان با استان در تاریخ 29 و 30 مهرماه در منطقه عمومی شهرستان دلیجان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش با عنوان رزمایش دفاع از کوی و برزن و با هدف تقویت و ارتقاء آمادگی رزمی بسیجیان و نیروهای مردمی و ارتقاء آمادگی این نیروها برای مقابله با هرگونه تهدید و بحران در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: این رزمایش به صورت شبانه و به استعداد یک گردان در 9 مرحله برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار عسگری یادآور شد: با توجه به نا آرامی کشورهای منطقه و همچنین توطئه چینی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی آحاد ملت می‌بایست با هوشییاری و آگاهی خود را آماده مقابله با این تهدیدات نمایند. 

وی افزود: حضور بسیجیان همیشه و در هر صحنه‌ای اقتدار و آرامش ملت ایران را موجب شده و اجرای این قبیل برنامه ها می‌تواند موجب حفظ و انسجام بیشتر بسیجیان گردد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان در پایان خاطرنشان کرد:  این رزمایش با هدف دفاع از کوی و برزن و آمادگی کامل بسیجیان برای آرام سازی، اغتشاش، ضد اغتشاش، ایست بازرسی و حفاظت از اماکن مهم و حساس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات