سرگروه درس آمادگی دفاعی استان گیلان، گفت: اردوی راهیان نور گامی موثر در راستای بصیرت افزایی دانش آموزان می باشد.
کد خبر: ۸۷۶۴۱۴۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، پرویز شهیدی شهیدانی سرگروه آمادگی دفاعی استان گیلان در حاشیه نشست تخصصی مربیان و سرگروه های درس آمادگی دفاعی سراسر کشور در هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ، عنوان کرد: اردوی راهیان نور گامی موثر در راستای بصیرت افزایی و دفاع هوشمندانه دانش آموزان در برابر تهدیدات و تهاجمات دشمنان می باشد.

وی، تصریح کرد: آن چیزی که ما در مدارس در رابطه با درس آمادگی دفاعی و آشنایی با رزمندگان و مناطق عملیاتی به صورت تئوری به دانش آموزان آموزش می دهیم، زمانی که وارد میدان وعمل شود و این دانش آموز خودش در مناطق عملیاتی حضور یابد صددرصد تاثیر و درک بیشتری خواهد داشت.

پرویز شهیدی شهیدانی، یادآور شد: برای اینکه فرهنگ ایثار، شهادت و رشادتهای رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس در ذهن دانش آموزان تداعی کند، باید اردوهای راهیان نور انجام شود تا دانش آموزان از نزدیک مناطق عملیاتی را ببینند و لمس کنند.

وی، افزود: امروز دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات دانش آموزان ما می باشد و وظیفه ما این است که باورها را تقویت نماییم و نمونه بارز آن همین راهیان نور دریایی است که باعث افزایش عزم و اراده جوانان ما می شود.

ارسال نظرات