مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

صیانت از کیان خانواده کارکنان وظیفه نیروهای عقیدتی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع خانواده کارکنان عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا(ع) در تالار سرباز این شهرستان گفت: وظیفه عقیدتی سیاسی تقویت بنیه ایمان و اعتقاد افراد و رساندن آن مجموعه به مراتب عالی ایمان است.
کد خبر: ۸۷۶۴۱۸۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: فرق ارتش جمهوری اسلامی با دیگر ارتش ها در بنیه اعتقادی و معنوی و سیاسی این مجموعه است که بدون آن تمایز و تفاوتی ندارد .

وی ادامه داد: عقیدتی سیاسی وظیفه دارد علاوه از جامعه، خانواده های مجموعه خودرا هم از خطراتی که دشمنان قسم خوردهبرای جامعه ولایی و اسلامی ما پهن کرده اند آگاه کند.

حجت الاسلام فیضی زاده به خطرات شبکه های اجتماعی هم اشاره و بیان کرد: امروز شبکه های اجتماعی و فضای مجازیخطرناکتر و ضربات آن سنگین تر از خلوت با نامحرم در فضای حقیقی است .

وی به نقش ایمان در زندگی انسان اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند متعال بخاطر ایمان انسان را در قرآن ممدوحمی کند و نقش عقیدتی سیاسی در نیرو های مسلح تقویت همین ایمان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه بصیرت دهی و آگاه سازی را ازدیگر وظایف ذاتیعقیدتی سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: بصیرت سیاسی آن چنان جایگاهی دارد که در عاشورای سال 61 هجری قمری و عاشورای 88 شمسی بی بصیرت های به ظاهر مسلمان را در برابر نظام ولایی قرار داد، تقویتاین بصیرت برعهده عقیدتی سیاسی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار