رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در دیدار با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، گفت: واحد اهر با توجه به ظرفیت های علمی و امکانات آزمایشگاهی کافی، آماده است در قالب تفاهم نامه همکاری برای تدوین و راه اندازی دوره های آموزشی کوتاه مدت با رویکرد مهارتی و کار آفرینی گام های اساسی و موثر بردارد.
کد خبر: ۸۷۶۴۱۹۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر اسدی با تاکید به اهمیت رویکرد مهارت های فنی و حرفه ای برای دانشجویان، افزود: حلقه مفقوده در رابطه صنعت و دانشگاه دوره های فنی و مهارت های کسب و کار است که باید دانشجویان در کنار سر فصل های تئوری آموزش ببینند.

وی، هم افزایی دانشگاه با سازمان فنی و حرفه ای را گام عملی در ایجاد فرهنگ کارآفرینی در آموزش عنوان و بیان کرد: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید در فرهنگ و آموزش کسب و کار، سرمایه گذاری ویژه صورت گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نیز در این بازدید، اعلام داشت: فنی و حرفه ای استان آماده است در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کنار آموزش عالی و دانشگاه آزاد همکاری کند.

یعقوب نماینده، با اشاره به لزوم نیاز سنجی رشته ها و دوره های کوتاه مدت بر اساس نیاز بازار و اهداف اقتصادی کلان کشور، ادامه داد: برای پربار کردن دوره های کار آموزی دانشجویان، فنی و حرفه ای استان آماده است طرح های مشترک با دانشگاه اجرا کند.

ارسال نظرات