فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خنداب

برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن شبانه در خنداب

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خنداب گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن شبانه با حضور گردان‌های بسیجی شهرستان خنداب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۴۲۳۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار حسین روح‌افزا با اشاره به اینکه شهرسان خنداب یکی از شهرستان‌های تابع استان برای برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن شبانه است، گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن شبانه در این شهرستان نیز مانند سایر شهرستان‌های استان در روز 29 و 30 مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش با هدف ارتقاء آمادگی مردم، افزایش توانمندی و هماهنگی هر چه بیشتر برای امنیت اجتماعی، هماهنگی دستگاه های اجرایی و نظامی برای خدمات رسانی هر چه بیشتر در هنگام بحران برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خنداب گفت: طراحی این رزمایش با محوریت مقابله نیروهای بسیجی با گروهک های تروریستی تدوین شده است و با توجه به حضور دشمن در مرزهای داخلی و خارجی کشور اجرای این رزمایش می‌تواند بر توان و آمادگی دفاعی نیروهای بسیجی بیافزاید.

سرگرد پاسدار روح‌افزا ادامه داد: این رزمایش با پشتیبانی فرمانداری، فرماندهی انتظامی، راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر و دیگر سازمان‌های خدمات رسان شهرستان برگزار می شود. 

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار