خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراوه تپه؛

تغییر سلیقه‌ها؛ گام نخست تغییر سبک زندگی مردم در جاهلیت مدرن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراوه تپه گفت:امروز آنچه شاهد هستیم جاهلیت مدرن ، تمام ویژگی‌های دوران جاهلیت قبل از بعثت حضرت رسول اکرم (ص) را دارد و بسا از آن دوره نیز خطرناک تر است.
کد خبر: ۸۷۶۴۲۳۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر اسکندیان ، مسئول نمایندگی  ولی فقیه در سپاه مراوه تپه در کارگاه «مصون سازی فرهنگی» اظهار کرد: دوران جاهلیت اعراب دارای سه ویژگی بود که اکنون این سه ویژگی به شکل نوین به وسیله دجال‌واره‌ها در دنیا در حال گسترش است.

وی افزود: نخستین ویژگی دوران جاهلیت این بود که از نظر اخلاقی در شرایط بسیار زشتی قرار داشتند و خانه‌های فساد، قماربازی و عیاشی فراوان بود؛ دوم به لحاظ اجتماعی بود که سالیان سال مردم به جان هم می‌افتادند و صدها نفر برای مسائل جزئی کشته می‌دادند و سوم به لحاظ اقتصادی نیز مردم در شرایط بسیار اسفناکی به سر می‌بردند اما انقلاب پیامبر(ص) در آن دوران موجب شد که مردم در هر سه مورد رشد پیدا کنند به طوری که در این جامعه از خودگذشتی، شهادت، ایثار و غیره رواج یافته بود.

وی در ادامه افزودند : امروز آنچه شاهد هستیم بروز جاهلیت مدرن است که تمام ویژگی‌های جاهلیت آن دوران را دارد ولی با رنگ و لعاب دیگری به نام پیشرفت اما محتوا همان است به‌عنوان مثال امروز شخصیت زن را از بین می‌برند و به‌عنوان کالای تبلیغاتی از او استفاده می‌کنند.

ایشان به سخنان رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای اشاره نمودند و بیان کردند :امام خامنه ای ( مدظله العالی ) می فرمایند :  دوران جاهلیت پایان نیافته است. جاهلیت یعنی مقابله‌ی با حق، مقابله‌ی با توحید، مقابله‌ی با حقوق انسان، مقابله‌ی با راهی که خدا برای انسانها در جهت سعادت گشوده است. این جاهلیت، امروز هم هست؛ با شکل مدرن، با استفاده‌ی از دانش، با استفاده‌ی از فناوریهای پیشرفته، با استفاده‌ی از سلاح هسته‌ای، با استفاده‌ی از انواع تسلیحات برای پر کردن کیسه‌ی صاحبان صنعتهای مخرب و منهدم کننده‌ی زندگی بشر.
داستان تسلیحات و هزینه‌های نظامی، امروز در دنیا یکی از داستانهای غم‌انگیز بشریت است. امروز در دنیا کارخانه‌های اسلحه‌سازی انواع سلاحها را میسازند، برای اینکه این سلاحها فروش برود. در دنیا جنگ ایجاد میکنند، انسانها را به جان هم میاندازند، دولتها را در مقابل هم قرار میدهند، ایجاد تهدید میکنند تا بتوانند فکر خائنانه و طمع خباثت‌آلود خودشان را تأمین و اشباع و ارضاء کنند.
لذا تا وقتی که ابرقدرتها سلسله‌جنبان مسائل جهانی هستند، جنگ در دنیا تمام نمیشود. جنگ برای آنها دارای منافع مادی است. این جنگ، جنگ در راه عدالت نیست. دروغ میگویند آمریکائیها و دیگران که میگویند ما جنگ میکنیم برای اینکه امنیت بدهیم؛ نه، درست عکس این است

وی در ادامه هدف اصلی تمام شبکه‌های ماهواره‌ای، تغییر سبک زندگی مردم دانستند و بیان نمودند : راه‌اندازی بیش از 100 شبکه فارسی زبان نشان از تهاجم بی امان به فرهنگ مردم و خانواده‌های شریف کشورمان دارد و هدف اصلی شبکه‌های ماهواره‌ای تغییر سبک زندگی است و تمام تلاش آنها بر این است که ذائقه جوانان ما به صورت خاص تغییر پیدا کنند و آهسته آهسته این تغییر سلیقه‌ها به تغییر عقیده‌ها منجر شود.حتی در برنامه‌های آموزشی این شبکه‌های ماهواه‌ای به شکل و با ترفندهای خاص به دنبال تغییر سبک زندگی هستند بنابراین خانواده‌ها باید بدانند ماهواره ذهن، روح و افکار اعضای خانواده را به شدت تحت تأثیر خود قرار خواهد داد و آهسته آهسته در کانون گرم زندگی و خانواده ما اثرات خود را خواهد گذاشت  لذا همان‌طور که یک پدر و مادر غذای مسموم را به بچه خود نمی‌دهد باید مراقب برنامه‌های مسمومی که ذهن آنها را خراب می‌کند نیز باشیم. خانواده‌های ما نباید دچار سادگی و ساده‌انگاری شوند زیرا در کوتاه مدت آثار مخرب ماهواره در کانون گرم خانواده اثر خواهد گذاشت.


ایشان در ادامه به کنترل جمعیت اشاره کرد و بیان نمود: یک راه دیگر که خیلی شیک و زیباست این شعار است که یک یا دو بچه کافی است، زندگی راحت با بچه کمتر. چنان از طریق رسانه‌ها کنترل جمعیت را شایع کردند که دیگر هوا و میل و هوس داشتن فرزند را از میان مردم برداشته‌اند. جوانی که تا 35 سالگی گرفتار دانشگاه است و بعد هم که ازدواج می‌کند یک بچه می‌آورد و خلاص. از تبعات آن این می‌شود که جمعیت کشورهای متدین پایین می‌آید . طی 20 سال آینده ایران یک کشور پیر می‌شود چون تعداد زاد و ولد پایین آمده است.

ایشان در ادامه به سقط جنین اشاره نمودند و بیان داشتند : امروزه از طریق نت‌های موسیقی و تصاویری که لا به لای فیلم‌های سینمایی یا ماهواره‌ای کاشته شده است، نیروهای شیطانی وارد صفحه قلب و ذهن مردم می‌شوند و کسی نمی‌تواند از آن فرار کند. نمی‌شود نشست وگفت حالا قربت‌‌ الی الله ببینیم این گور به گور شده‌ها چه بلایی به سر مردم می‌آورند. این جور نیست. از تبعات این ماجراست که می‌بینیم 3 میلیون گردشگر جنسی به تایلند می‌روند. سالانه 3 هزار زن را برای تجارت جنسی فقط به فلسطین اشغالی می‌برند و هر سال 100 تا 300 هزار کودک در آمریکا قربانی روسپیگری هستند.

در گذشته از ترس فقر و یا احساس تحقیر در قبیله، دختران را زنده به گور می‌کردند؛ اما حالا دختران و پسران را با هم زنده به گور می‌کنند. در انگلستان بالاترین رقم سقط جنین و در مقام بعدی فرانسه و روسیه و بعد در چین که فقط در این کشور 13 میلیون سقط جنین اتفاق می‌افتد. این یعنی 13 میلیون دختر و پسر زنده به گور کردن است.

ایشان در پایان  به کارکنان سپاه گفتند:  ما امروز باید مراقب ترویج جاهلیت مدرن از طریق دجال‌واره‌ها باشیم و اجازه ندهیم تا با این همه تلاشی که پیامبر(ص)، شهدا و انسان‌های بزرگ در طول تاریخ داشته‌اند دوباره ارتجاع و بازگشتی را در جامعه شاهد باشیم بنابراین باید بدانیم آن چیزی که وجود دارد جاهلیتی است که باید تلاش کنیم در جامعه ما شکل نگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها