استاندار اردبیل که به همراه هیات اقتصادی این استان به جمهوری آذربایجان سفر کرده با رئیس جمهور این کشور دیدار و مذاکرات و گفتگوهای مفصلی بین طرفین انجام شد.
کد خبر: ۸۷۶۴۲۴۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از پارس آباد به نقل از  آران مغان ، الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان روز سه شنبه در دیدار با استاندار اردبیل و هیات اقتصادی این استان با اشاره به دیدار های متوالی روسای جمهور دو کشور در سال های اخیر گفت که دو طرف از هیچ کوششی در جهت گسترش روابط دوجانبه دریغ نکرده اند.

علی اف با اشاره به سفر ماه اگوست حسن روحانی به باکو گفت که در این سفر تمامی مسایل موجود حول مناسبات دو جانبه بررسی شد و هدف ما گسترش روزافزون روابط دوجانبه و نزدیکتر نمودن مردم دو کشور به همدیگر است.

وی در این دیدار به دیدارها و تماس های دوجانبه اشاره کرد و افزود: سفر مجید خدابخش، استاندار اردبیل به آذربایجان در تعمیق و گسترش و نزدیکتر شدن روابط دو کشور و استان های همجوار دو کشور نقش مهم و به سزایی دارد.

در این دیدار مجید خدابخش سلام گرم و صمیمی حسن روحانی به الهام علی اف را اعلام کرد و به مناسبت روز استقلال آذربایجان به رییس جمهوری آذربایجان تبریک گفت و افزود که در سال ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ به آذربایجان سفر نموده است و گفت در این سفر به باکو و سومقاییت و نخجوان نیز سفر نموده و شاهد پیشرفت چشمگیری نسبت به آن سال ها در آذربایجان بوده است.

در این دیدار مجید خدابخش، استاندار اردبیل ضمن اشاره به روند توسعه در دوره مرحوم حیدر علی اف گفت که روند توسعه در دوره جنابعالی با موفقیت ادامه دارد.

وی گفت در این سفر به سومقاییت رفتم و شاهد پیشرفت و توسعه در این شهر بودم و همکاری با شهر اردبیل و سومقاییت در اولویت ما خواهد بود.

در این دیدار مذاکرات و گفتگوهای مفصلی بین طرفین در حوزه سرمایه گذاری، توریسم و سایر حوزه ها انجام شد.

ارسال نظرات