تلاش پنهانی روحانی برای کودتاگران

هنوز معلوم نیست آیا این سخنان کاربرد انتخاباتی برای دولت دارد یا اینکه حسن روحانی به دنبال رفع ...
کد خبر: ۸۷۶۴۲۵۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

برگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

در حالی که محاکمه‌ی سران فتنه از مطالبات مردم انقلابی کشورمان است با این حال این روز‌ها سخن از رفع حصر بیش از پیش بر زبان دولتیان و حامیانشان جاری است. چندی پیش بود که محمد‌رضا عارف خواستار بسته شدن پرونده‌ی فتنه‌ی 88 بدون اشاره به محاکمه‌ی سران فتنه شده بود.

محمد باقر نوبخت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به اينكه رييس‌جمهوري در ابتداي دولت وعده‌هايي از قبيل رفع حصر و حل مشكلات زندانيان سياسي را مطرح كرده‌اند و اين وعده‌ها در چه مرحله‌اي قرار دارد و آيا از سوي دولت پيگيري مي‌شود؟ گفته است: رسانه‌اي كردن موضوعي لزوما دليل بر انجام اقدام موثر نيست و رسانه‌اي نكردن نيز دليل بر فراموشي مطالبه اجتماعي نخواهد بود.

سخنگوي دولت همچنین افزود: اگر دولت در مسائلي كه مي‌تواند اقدامي انجام دهد، بخواهد رسانه‌اي كند در پاره‌اي از موارد مفيد نيست و موضوع را حل نخواهد كرد و شايد موضوع، اثر خوب نخواهد داشت اما دولت به همه ماموريت‌هاي قانوني خود و به خصوص رييس‌جمهوري به وعده‌هايي كه داده‌اند پايبند هستند و با تدبير و تعقل براي اجرايي شدن در تلاش هستند.

هنوز معلوم نیست آیا این سخنان کاربرد انتخاباتی برای دولت دارد یا اینکه حسن روحانی به دنبال رفع حصر بی سرو صدای سران فتنه است!

ارسال نظرات
آخرین اخبار