2/5 میلیارد تومان «وام» به «شهرداری بیله سوار» اختصاص می یابد

نماینده شهرستان بیله‌سوار در شورای استان اردبیل گفت: قرار شداز محل درآمدهای پایانه حمل و نقل 250 میلیون تومان به شهرداری بیله‌سوار اختصاص یابد.
کد خبر: ۸۷۶۴۲۸۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از پایگاه خبری صبح مغان،نماینده شهرستان بیله‌سوار در شورای استان اردبیل اظهار کرد: قرار شد با همت مسؤولان استانی به مجموعه شهرداری بیله‌سوار اولین ایستگاه آتش‌نشانی در این شهرستان تجهیز و راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: با عنایت خاص استاندار اردبیل و توجه معاون امور عمرانی استاندار مبلغ 100 میلیون تومان از محل عوارض و درآمد گمرکی بیله‌سوار به شهرداری این شهر مرزی اختصاص یافت تا عملیات عمرانی و تکمیل برخی از پروژه‌ها با اولویت جدی دنبال شود.

فراهم اختری با بیان اینکه قرار شد از محل درآمدهای پایانه حمل و نقل 250 میلیون تومان به شهرداری بیله‌سوار اختصاص یابد، گفت: با مساعدت مسؤولان استانی قرار شد گریدر تمام اقساط برای شهرداری بیله‌سوار خریداری و در اختیار این مجموعه قرار گیرد.

اختری افزود: با توجه به ضرورت توسعه عمران و آبادانی در این شهر مرزی و عنایت خاص استاندار، معاون امور عمرانی و مدیرکل امور شهری استانداری قرار شد تسهیلات 2.5 میلیارد تومانی نیز با نرخ سود پایین و چهار درصد در اختیار شهرداری بیله‌سوار قرار گیرد تا آنها با این منابع بتوانند نسبت به اجرای برخی طرح‌ها و پروژه‌ها با سرعت عمل بیشتری اقدام کنند.

وی از تأمین قیر رایگان تا 200 تن در دو مرحله برای شهرداری بیله‌سوار خبر داد و بیان کرد: شهرداری بیله‌سوار تنها شهرداری در استان بود که فاقد ایستگاه آتش‌نشانی بود که سعی کردیم با تأمین اعتبار مورد نیاز این ایستگاه را تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی کنیم تا هموطنان ساکن در این شهرستان مرزی بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار