معاون سیاسی شورای‌سیاست‌گذاری ‌ائمه‌‌جمعه:

اهانت وزیر بهداشت به ائمه جمعه کم سابقه است

معاون سیاسی شورای‌ سیاست‌گذاری ‌ائمه‌‌جمعه کشور گفت: اهانت دکتر قاضی زاده هاشمی به ائمه جمعه کم سابقه و به دور از منطق و نزاکت است. وزیر بهداشت سریع اصلاح کند.
کد خبر: ۸۷۶۴۳۰۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده معاون سیاسی شورای‌سیاست‌گذاری ‌ائمه‌‌جمعه کشور با اشاره به اهانت وزیر بهداشت و درمان به جایگاه ائمه‌جمعه کشور طی سخنانی کم سابقه، اظهار داشت: هرگز در مقام پاسخ‌گویی نیستیم و معتقدیم این دست از تعابیر که نشان از بی‌منطقی و دوری از نزاکت بر گفتار دارد، قابل پردازش نیست، اما برای استحضار مقام محترم وزارت بهداشت و درمان که همچنان چهره محترمی برای ما محسوب می‌شوند و به منظور  افکارعمومی و وجدان‌های منصف نکاتی را باید متذکر شد.

وی با بیان اینکه امر سلامت، بهداشت و درمان مورد تأکید بزرگان دین و ادبیات دینی است، گفت: پرداختن به ابعاد مختلف این موضوع در دستور کار تریبون‌های نمازجمعه و جماعات بوده و منحصر به هیچ زمان و دولتی نبوده و نیست و تنها به عنوان یک تکلیف دینی انقلابی همواره مورد توجه قرار گرفته است.

معاون سیاسی شورای‌ سیاست‌گذاری ‌ائمه‌‌جمعه کشور افزود: بهداشت، درمان و سلامت در جامعه اسلامی از جمله اصول و موضوعات محوری است که بدون هیچ محدودیتی همواره به مناسبت‌های مختلف مورد تشویق و ترغیب آحاد مردم در جهت انعکاس سفارشات و سیاست‌های نظام و مسئولان امر از طریق تریبون‌های نمازجمعه بوده است.

وی گفت: طبق‌ آنچه آمار موید آن است، بیشترین همکاری‌ها و  ظرفیت‌های تبلیغی تربیون نمازجمعه و جماعات در همه زمان‌ها به ویژه در این دولت که احساس می‌شد در حوزه سلامت حرفی برای گفتن دارد، به این حوزه اختصاص داده شد و این انصاف نیست که چشم بر روی دریای همراهی و همکاری متنوع ببندیم و تنها براساس ذهنیتی خاص و غلط با تنگ نظری، قاطبه تریبون‌ها و خطابه‌ها را مورد حمله قرار دهیم.

به گزارش تسنیم،حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه براساس گزارش های مستند در هفته دولت بیشترین همکاری و همراهی تریبون‌های خطابه امامان جمعه در سراسر کشور به امر بهداشت و درمان اختصاص یافت و تریبونی برای معاونان بهداشت و درمان در نمازهای جمعه فراهم شد، اضافه کرد: شخصیت دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر  بهداشت را سنگین‌تر و منطقی‌تر از این نوع اظهارنظرها و فرمایشات سبک و به دور از واقعیات می‌دانیم، امیدواریم اگر اشتباه و ذهنیت غلطی در اظهارنظر اخیر در کار بوده، سریعا اصلاح شود تا جلوی سوءاستفاده دشمنان و ضدانقلاب گرفته شود.
ارسال نظرات